صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تا پایان امسال؛

پروژه‌های گازرسانی به ٢ هزار روستا آماده بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر: ۳۷۳۳۵
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تا پایان امسال در دو نوبت پروژه‌های گازرسانی به ٢ هزار روستای دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود و پشتوانه خوبی برای نهضت گازرسانی وجود داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن منتظرتربتی، در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های گازرسانی استان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت گازرسانی به مناطق روستایی گفت: خوشبختانه با همه مشکلات اکنون بیش از ۹۰۰ روستا برای گازرسانی آماده و روند افتتاح آنها آغاز شده است که تا هفته دولت این روال ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تا پایان امسال هم در دو نوبت پروژه‌های گازرسانی به ٢ هزار روستای دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود و پشتوانه خوبی برای نهضت گازرسانی وجود داشته است.

 

منتظرتربتی با اشاره به طرح گازرسانی به روستاهای خراسان رضوی گفت: تاکنون در‌ استان خراسان رضوی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و در همه پروژه‌های گازرسانی از تولیدات داخلی استفاده شده و این شرایط رشد اشتغال را به همراه داشته ست.

 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین گفت: مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ملی گاز ایران از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰، ۱۳۶ هزار میلیارد تومان بوده است. تا پایان هفته دولت امسال ۳۲ هزار و ۱۹۷ روستا در کشور از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند بود و تعداد کل روستاهای باقی‌مانده قابل گازرسانی به ۹ هزار و ۵۲۷ روستا می‌رسد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.