صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی مشهدی ملوان گفت: حفظ ملوان در لیگ یک هدف بزرگ و سختی بود که به آن دست یافتیم.
به گزارش شهرآرانیوز، اکبر میثاقیان در خصوص شرایط ملوان و بقاء این تیم در دسته یک، اظهار کرد: از زمانی که پایم را عمل کردم، دلتنگ فوتبال بودم و می‌خواستم دوباره در کنار زمین حضور یابم و مربی‌گری کنم. من با فوتبال زندگی کرده‌ام و دوری از آن واقعا برایم سخت است. از چند تیم پیشنهاد داشتم، اما وقتی پژمان نوری برای ملوان تماس گرفت و پیشنهاد داد، به خاطر علاقه‌ای که به این تیم باریشه داشتم، قبول کردم.

وی افزود: ملوان به لحاظ روحی، روانی و فنی شرایط خوبی نداشت. نگه داشتن ملوان در دسته یک کار سخت و غیرممکنی بود. زمانی که پژمان نوری و مازیار زارع پیشنهاد دادند، امیدی برای بقاء ملوان در دسته یک وجود نداشت. قول دادم هر طور شده ملوان را حفظ کنیم و این امیدواری را به مردم شهر انزلی دادم که اگر سرم هم برود، ملوان را حفظ خواهیم کرد. از تمام تجربیاتم برای حفظ ملوان استفاده کردم و خدا کمک کرد تا بتوانیم ملوان را حفظ کنیم.

سرمربی ملوان انزلی خاطرنشان کرد: مردم انزلی فوتبالی هستند و با ملوان زندگی می‌کنند. هر چند ملوان در گذشته عناوین خوبی کسب کرده، اما مدتی است شرایط خوبی ندارد. با وجود تمام اتفاقات تلخ در سال‌های اخیر، مردم انزلی باز هم به تیم‌شان عِرق دارند. نمی‌خواستم ملوان نیز مانند تیم‌های با ریشه و با اصالتی همچون ابومسلم مشهد و برق شیراز نابود شود. تمام تلاشم را برای بقاء این تیم انجام دادم. سقوط ملوان به دسته پایین‌تر یک کابوس بود.

میثاقیان اضافه کرد: ملوان پیش از این مشکلات مدیریتی داشت، اما با حضور پژمان نوری و مازیار زارع وضعیت این تیم بهتر شده است. هنوز تکلیفم برای فصل آتی مشخص نیست. از تیم‌های در حال سقوط لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم با ملوان کار کنم. تیم‌های لیگ برتری مربیان خوب و جوانی دارند. به اندازه خودم در لیگ برتر مربی‌گری کرده‌ام و اکنون باید به مربیان جوان فرصت داد.

سرمربی ملوان در خصوص راز موفقیتش در تیم‌های در حال سقوط عنوان کرد: اگر در تیم‌های در آستانه سقوط موفق می‌شوم به خاطر این است که همیشه در کنار تیم حضور دارم و یک لحظه از بازیکنانم چشم بر نمی‌دارم. سه ماه تمام در انزلی حضور داشتم و پس از سه ماه دوری به مشهد بازگشته‌ام.

میثاقیان در خصوص عملکرد شهرخودرو مشهد و کسب رتبه ششم لیگ برتر افزود: شهرخودرو یک تیم شخصی است و کار بخش خصوصی در فوتبال دولتی ایران بسیار سخت است. مردم باید این روز‌ها را تحمل کنند و نگذارند روزی فرا برسد که شهرخودرو به سرنوشتی مشابه ابومسلم دچار شود. برای فوتبال مشهد واقعا بد است که دیگر تیمی در لیگ برتر نداشته باشد. عملکرد خوب شهرخودرو در فصل گذشته انتظارات مردم را افزایش داده است، اما هواداران باید صبورتر باشند.

وی افزود: هیچ تیمی همیشه قهرمان نمی‌شود و رتبه خوبی در جدول کسب نمی‌کند. ممکن است اتفاقی رخ دهد و در یک فصل نتایج مطلوبی کسب نشود، اما باید باز هم از آن حمایت کرد. بارسلونا از بایرن ۸ گل خورد و رئال نیز از لیگ قهرمانان حذف شد. آیا هواداران بر روی تیم و بازیکنان شمشیر کشیدند؟ برای اینکه آینده خوبی برای تیم رقم بخورد، هواداران باید از تنها نماینده خراسان در لیگ برتر حمایت کنند. انتظارات از شهرخودرو زیاد است، اما کسب رتبه ششم جایگاه خوبی محسوب می‌شود.

سرمربی سابق ابومسلم مشهد در مورد عملکرد کادر مدیریتی باشگاه شهرخودرو، یادآور شد: همینکه فردی مانند حمیداوی با وجود غیربومی بودن، پس از پدیده و مشکلاتی که برای نماینده خراسان وجود داشت، این تیم را جمع و جور کرده، باید او را تحسین کرد. برای حفظ ثبات نماینده خراسان باید با کادر مدیریتی تعامل داشته باشیم تا سهمیه خراسان در لیگ باقی بماند و مردم از آن انرژی بگیرند. خیلی مهم است که مشهد در لیگ برتر تیم دارد. گیلان و فارس را نگاه کنید که تیم لیگ برتری ندارند. این استان‌ها شهر‌هایی تماما فوتبالی دارند، اما به خاطر مشکلات مدیریتی، مردم فوتبال‌دوست این استان‌ها از داشتن نماینده در لیگ برتر محرومند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.