صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای درگیری در روستای ابوالفضل اهواز + ویدئو

  • کد خبر: ۴۰۷۶۷
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
امام جماعت روستای ابوالفضل (ع) اهواز به ارائه توضیحاتی پیرامون درگیری روز گذشته، پنجم شهریورماه نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز با اهالی این روستا می‌پردازد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته، پنجم شهریورماه بین نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز و اهالی روستای ابوالفضل (ع) اهواز درگیری پیش آمد و عده‌ای زخمی شدند و آسیب دیدند.

سیدیوسف موسوی، امام جماعت روستای ابوالفضل (ع) در خصوص‌ای ماجرا می‌گوید: روز گذشته اختلافی بین اهالی روستا و نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز پیش آمد که علت آن تخریب برخی خانه‌های روستا بود.

امام جماعت روستای ابوالفضل (ع) می‌افزاید: این عوامل بدون هماهنگی با اهالی و بنده به عنوان نماینده اهالی روستای ابوالفضل (ع) به روستا آمدند و قصد تخریب داشتند. چون جزئیات تخریب برای اهالی مبهم بود، همین مسئله باعث شد درگیری بین مردم و نیرو‌های انتظامی پیش آید.
 
نماینده اهالی روستای ابوالفضل (ع) ابراز می‌کند: هدف اهالی از پخش کردن کلیپ‌های مربوط به این درگیری در رسانه‌ها و فضای مجازی، لطمه به نظام نبوده و قصد داشتند از این طریق مظلومیت خود را به گوش مسئولان برسانند. این مسئله به خاطر بی تدبیری برخی مسئولین اتفاق افتاده که بدون هماهنگی و اطلاع قبلی اقدام به تخریب کردند.

وی بیان می‌کند: مشکل اهالی روستای ابوالفضل (ع) باید حل شود و نیاز است برای رفع این مسئله، جلسه‌ای با حضور مقامات مسئول برگزار شود تا این مشکل ریشه‌ای حل شود.
 
منبع:خبرگزاری دانشجو
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.