صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده روی صحنه می‌روند

  • کد خبر: ۴۲۳۹۳۴
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۷
نمایشی جدید با بازی سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «یخ‌بستگی»، نوشته و کارگردانی احمد سلگی، با بازی سارا بهرامی و مجتبی پیرزاده، بار دیگر روی صحنه می‌رود. این اثر که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، قرار است از نیمه دوم تیرماه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی (ایرانشهر) اجرا شود.

نمایش «یخ‌بستگی» با داستانی دراماتیک، روایتگر پیوند‌ها و پیمان‌های ناتمام است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «به هم‌دیگه قول داده بودیم که فصل آخرش رو با هم می‌سازیم؛ پس اگه اینجا فصل آخره، در رو باز کن و بیا تو…»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.