صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

تاکید اوسمار در پرسپولیس: این ملی پوش باید برود

  • کد خبر: ۴۲۴۴۵۹
  • ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۶
سرمربی پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن مدافع ملی پوش تیمش است.
بهمن نوری
خبرنگار بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از تصمیمات عجیب امیر قلعه نویی دعوت میلاد محمدی بعد از گذراندن یک فصل بعد در پرسپولیس بود و جالب اینکه او در بازی اول تیم ملی در مقابل نیوزلند هم فیکس بازی کرد. با این وجود اوسمار ویرا همچنان از عملکرد محمدی رضایت ندارد و به محسن خلیلی اعلام کرده که نیازی به این بازیکن ندارد. قرارداد محمدی با پرسپولیس به پایان رسیده و اوسمار خواهان جذب ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ فولاد است.

در شرایط فعلی تکلیف خود اوسمار هم با پرسپولیس مشخص نیست، اما به هر شکل اگر او در پرسپولیس ماندنی شود تمایلی برای حفط مدافع چپ ملی پوش تیمش ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.