صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با همتای پاکستانی: قدردان تلاش‌های شما برای استقرار صلح در منطقه هستیم

  • کد خبر: ۴۲۴۸۵۱
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۱
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان با آصف علی زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و تلاش‌های شبانه‌روزی درست پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشرو روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که در کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها باشند.

پزشکیان به دعوت از رئیس‌جمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقه‌مند به میزبانی از شما در تهران هستیم.

آصف علی زرداری نیز در این دیدار روابط ۲ کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوند‌های مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین از مقاومت بی‌بدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشور‌های اسلامی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.