صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

تصادف سمند با وانت در جاده فریمان ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲ تیر ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۴۸۵۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۴
مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد از مصدومیت ۶ نفر در پی برخورد یک دستگاه سمند با وانت در محور فریمان خبر داد و گفت ۵ نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ظهر امروز، برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک وانت در جاده فریمان، ۶ سرنشین دو خودرو را راهی بیمارستان کرد.

محمد علیشاهی با اعلام این خبر به شهرآرانیوز گفت: این حادثه ساعت ۱۰:۳۹ صبح امروز (یکشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵) به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام شد.

وی با اشاره به محل دقیق وقوع این سانحه افزود: تصادف در محور فریمان، یک کیلومتر بعد از روستای ماقو رخ داده است. بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد با اشاره به جزئیات این حادثه تصریح کرد: در این سانحه، یک دستگاه خودروی سمند با یک وانت به شدت برخورد کرده بود که در مجموع ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو دچار مصدومیت شدند.

علیشاهی ادامه داد: از این تعداد، ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط آمبولانس‌های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت زهرا (س) شهرستان فریمان منتقل شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.