صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی پرتاب ۴ پهپاد به سمت کشتی‌ها در تنگه هرمز شد | ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

  • کد خبر: ۴۲۵۴۲۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۷
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی پرتاب چهار پهپاد به سمت کشتی‌ها در تنگه هرمز شد و ادعا کرد که ایران آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ روز جمعه، پنجم تیر، در شبکه اجتماعی تروث‌سوشال خود مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران دست‌کم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتی‌هایی که در حال عبور از تنگه هرمز بودند، پرتاب کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: یکی از این پهپاد‌ها مستقیما به یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت برخورد کرده و به آن خسارت وارد شده است، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد.

وی ادعا کرد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتش‌بس ماست.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.