صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان تلفنی رایزنی کردند | پیگیری آخرین وضعیت تفاهم اسلام‌آباد و خدمه کشتی ایرانی

  • کد خبر: ۴۲۵۴۵۲
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۹
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر پاکستان به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیات همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهم‌ها و توافق‌های حاصل‌شده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.

محمد اسحاق دار نیز ضمن قدردانی از سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اسلام‌آباد، وزیر خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیری‌های مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی لنور-داوینا قرار داد.

وزرای خارجه ۲ کشور همچنین ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاری‌ها و رایزنی‌های نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.