وزیر امور خارجه کشورمان: ایران بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر است

  • کد خبر: ۴۲۵۷۴۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۴
وزیر امور خارجه کشورمان: ایران بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر است
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی تاکید کرد که ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس عراقچی در پیامی به آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت نوشت: تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و حملات علیه غیرنظامیان یادآور همان منطق خطرناکی است که در حمایت از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم ایران وجود داشت.

وی تاکید کرد: ایران به‌عنوان بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر، استفاده از این سلاح‌ها را در هر شرایطی محکوم می‌کند و پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است.

عراقچی گفت: پیگیری حقوق قربانیان سردشت و سایر جنایات جنگی در مجامع بین‌المللی ادامه خواهد یافت و عاملان این جنایات باید پاسخگو باشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.