صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است.


رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵۵ فقره انشعاب مربوط به سال گذشته است و ۳۸۲ فقره هم در پنج ماه اول سال جاری واگذار شده است، مجموع مبلغ درآمد حاصل از فروش این انشعابات را ۱۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال اعلام کرد که این شرکت در راستای اجرای ضوابط مربوط به معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی انشعابات آب و فاضلاب ابلاغی از طرف وزارت نیرو برای مشمولین، تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب را اعمال و وجوه مربوطه را دریافت نکرده است.


حمزه منظم وطن دوست افزود: موضوع تخفیفات و بخشودگی‌های قانونی که هرسال به شرکت‌های آب و فاضلاب ابلاغ می‌شود عمدتا شامل تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب و بخشودگی مربوط به آب بهاء می‌شود.


به گفته وی تخفیفات حق انشعاب، مساجد و مصلی ها، حوزه‌های علمیه، اماکن دینی اقلیت‌های مذهبی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، جانبازان ۲۵ درصد به بالا، خانواده شهدا، آزادگان و مدارس خیر ساز را شامل می‌شود.


حمزه منظم وطن دوست تصریح کرد: بخشودگی آب بهاء نیز مشمول مدارس، مساجد، حسینیه ها، موسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی و گلزار شهداء می‌شود.


وی با بیان اینکه هزینه لوازم انشعاب آب و فاضلاب از این گروه از مشترکان دریافت می‌شود خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بر اساس معرفی نامه صادره از طرف نهاد‌ها و ارگان‌های متولی برای مشمولین، پس از اخذ مستندات و بررسی و کنترل‌های لازم نسبت به اعمال معافیت و بخشودگی تعرفه‌های آب و فاضلاب در مورد متقاضیان اقدام می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.