صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازار بورس امروز 31 شهریور هم در ادامه واکنش ئیروز خود به اخبار تحریم بار دیگر با ریزشی هیجانی همراه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز با بیش از ۳۸ هزار واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۶۱۳ هزار واحدی رسید.

 

این در حالی است که شاخص کل هم وزن نیز کاهشی بیش از ۲۸۰۰ واحد را نشان می‌دهد و این می‌تواند به معنای یکپارچه سرخپوش بودن بازار باشد.

 

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افزایش ضریب نفوذ مردم در بازار بورس در ماه‌های گذشته، موجب شده است که واکنش‌ها به اخبار بیش از پیش هیجانی شود و همین موضوع، عاملی شده است برای فروش‌های سنگین.

 

با این وجود همچنان بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بازگشت بازار از این جریان به زودی اتفاق خواهد افتاد، چرا که تحریم‌های جدید عملا تاثیری بر اقتصاد کشور نخواهند داشت و تمام تحریم‌ها پیش از این نیز اجرا می‌شد.

 

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
بابا ما غلط کردیم آمدیم به سمت بورس؛ اشغال خریده بودم الان چهار برابرشده بود و حالا به این نتیجه میرسیم که ارزش سهام از آشغال هم کمتر است . کلافه شدم از تمام خبرهای دروغ بورسی ، از دولت محترم و مجلس هم خواهش میکنم از صحبت کردن در باره بورس جدا" خوداری کنند چون وضع را از این بدتر میکنند. با تشکر فراوان از مجلس محترم‌ که از بورس حمایت کردند دستشان درد نکند درست شد .خواهش میکنم صحبت دیگیری نکنید. باتشکر شخصی که بیش از نیم سرمایه اش در بورس دود شد.