صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به تازگی کنسول پلی‌استیشن ۵ در اختیار یوتیوبرهای معروف ژاپنی قرار گرفته و آن‌ها چندبازی (Astro’s Playroom ،Godfall و Devil May Cry 5: Special Edition) را روی این کنسول تجربه کرده‌اند و ویدئوهایش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

به  گزارش شهرآرا نیوز - اگر سری به سایت یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی بزنید، مشاهده می‌کنید که مملو هستند از ویدئوهایی که یوتیوبرهای ژاپنی از اجرای بازی‌های ویدئویی برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ به اشتراک گذاشته اند. به تازگی شرکت سونی کنسول پلی‌استیشن ۵ را در اختیار تعدادی از یوتیوبرهای معروف ژاپنی قرار داده تا آن‌ها برای نخستین‌بار بازی‌های ویدئویی را‌ برروی این کنسول تجربه کنند.

 

البته یوتیوبرهای ژاپنی به عناوین زیادی دسترسی نداشتند و تنها چند عنوان نظیر Astro’s Playroom ،Godfall و Devil May Cry 5: Special Edition در دسترس آن‌ها قرار گرفت. بنابراین در این ویدئوها علاوه بر نگاهی دقیق‌تر و نزدیک‌تر به کنسول پلی‌استیشن ۵ و کنترلر Dual Sense، شاهد گیم‌پلی بازی‌های یاد شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز هستیم.

 

همان طور که اشاره کردم تعداد ویدئوهایی که در این زمینه منتشر شده‌اند، بسیار بالاست و ما تنها تعدادی از این ویدئوهای را در ادامه می‌آوریم:

ویدئو اول

 
 
 ویدئو دوم
 
 
ویدئو سوم
 

منبع: گیمفا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
من خودم دارم میگیرم نمیدونم چجوریه کریسمس یعنی 11 دی ماه میخرم
محمد
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خدا کنه ارزون شه همه بتونن بخرن