ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

پیش‌بینی قیمت‌ پلی‌استیشن ۵ در ایران

  • کد خبر: ۴۳۵۵۲
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
پیش‌بینی قیمت‌ پلی‌استیشن ۵ در ایران
قیمتی که سونی برای پلی استیشن ۵ (Play station 5) اعلام کردشاید معقول به‌نظر برسد، اما به‌دلیل افزایش قیمت صعودی دلار در ایران، صدای خیلی از کاربران فضای مجازی ایرانی را درآورد.
زهرا اسکندریان | شهرآرانیوز - حالا بعد حدود ۳ ماه از رونمایی، قیمت‌گذاری و زمان عرضه پلی‌استیشن ۵ به بازار اعلام شد. پیش‌بینی قیمت این کنسول پیش از این هم صدای بسیاری از کاربران فضای مجازی و گیمر‌ها را درآورده بود و حالا شرکت سونی با تغییری خیلی کوچک در قیمت‌گذاری، نتوانست خوش‌حالی علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی را تکمیل کند.
 
بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود پلی‌استیشن ۵ با قیمت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار در بازار عرضه شود و حالا شرکت سونی با کم‌کردن یک‌صدم درصد از قیمت‌های پیش‌بینی شده، از دیروز شرایط پیش‌خرید را اعلام کرده است. سونی در رویدادی در آخر هفته گذشته اعلام کرد که قیمت پلی‌استیشن ۵ برابر با ۴۹۹.۹۹ دلار خواهد بود. همچنین مشخص شد که قیمت نسخه دیجیتالی پلی‌استیشن ۵ که از دیسک پشتیبانی نمی‌کند نیز ۳۹۹.۹۹ دلار است.
 

دانلود و تماشای رویداد جدید سونی برای پلی استیشن ۵ | خدای جنگ، مرد عنکبونی و هری پاتر

نمایش گیم‌پلی جذاب و پرهیجان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War + ویدئو
 
همچنین طبق اعلام سونی، زمان عرضه پلی‌استیشن ۵ در کشور‌های آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند و کره‌جنوبی در ۲۲آبان و در سراسر جهان در ۲۹آبان خواهد بود. این قیمت البته شاید معقول به‌نظر برسد، اما به‌دلیل افزایش قیمت صعودی دلار در ایران، صدای خیلی از کاربران فضای مجازی ایرانی را درآورد: «شرکت سونی پلی‌استیشن۵ رو ۴۹۹دلار قیمت‌گذاری کرد، یعنی چیزی حدود ۱۳میلیون تومن. البته، چون این عزیز دل اواخر آبان در جهان پخش می‌شه، شما با دلار الان حسابش نکن، احتمالا با قیمت ۲۰میلیون تومن به دست ما برسه. خب به‌طبع این وسط باید حق گمرک و دلالی رو هم لحاظ کنید و همون ۲۵میلیون براش کنار بذارید.»
 
هرچه هست، گیمر‌هایی که پیش از این با پلی‌استیشن ۴ روزگار می‌گذراندند، حالا منتظرند تا عیب و ایراد‌های نسخه قبلی در کنسول جدید رفع شده باشد. از شکل ظاهری جذاب این کنسول جدید بگیرید تا دسته‌هایی که برای در دست گرفتن خیلی راحت به‌نظر می‌رسند. شاون لیدن، مدیر استودیو‌های بازی‌سازی سونی، به‌تازگی مصاحبه‌ای انجام داده بود که در آن به تولید بازی‌های انحصاری بیشتر برای پلی‌استیشن بعدی اشاره می‌کرد. در واقع بازی‌های انحصاری یک کنسول باید به مخاطبان دلیلی برای خرید این محصول بدهند.
 
بازی‌هایی که این ویژگی را دارند، بیشتر از هر چیزی یک «تجربه جدید» برای کاربران محسوب می‌شوند و به همین دلیل بیشتر روی المان‌هایی مثل بخش داستانی و گرافیک بالا متمرکز خواهند بود. خبر خیلی خوب دیگر برای پلی‌استیشن و طرف‌دارانش این است که در نسل جدید از حافظه‌های SSD استفاده شده است. پیشرفتی که سال‌هاست کاربران رایانه‌های خانگی از آن بهره برده‌اند. گفته می‌شود که بازی‌ها با استفاده از SSD ها، ۱۹ برابر سریع‌تر لود می‌شوند. SSD استفاده‌شده در این کنسول فقط ۸۲۵ گیگابایت است، اما سرعت زیاد آن موجب خواهد شد تا بازی‌ها فضای کمتری را بر روی کنسول دربربگیرند.
 
 
پیش‌بینی قیمت‌ پلی‌استیشن ۵ در ایران
از نظر صدا نیز بر اساس شنیده‌ها، پلی‌استیشن۵ استانداردی بالاتر خواهد داشت. سونی در پلی‌استیشن۵ از موتور جدیدی برای صدا استفاده کرده است و با استفاده از فناوری Tempest ۳D قادر خواهد بود صدا‌های مختلف را در بازی با کیفیتی خوب ایجاد کند. پس بهتر است هدست‌های خود را برای تجربه جدیدی از نظر صدا‌های بازی آماده کنید. نسل جدید در عین حال که کنسولی قوی‌تر و سریع‌تر را در اختیار شما می‌گذارد، با استفاده از قابلیت Backwards compatibility امکان تجربه بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را نیز برای دارندگان نسل پنجم فراهم کرده است.
 
به این صورت شما با خرید پلی‌استیشن ۵ می‌توانید بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را بر روی کنسول جدید خود، شاید حتی با کیفیتی بهتر تجربه کنید. به هر حال اگر تصمیم گرفتید پلی‌استیشن ۴ بخرید، کافی است ۲ ماه دیگر صبر کنید و نسل جدید آن را به خانه ببرید و حتی اگر خرید نسل جدید برایتان مقدور نیست، با آمدن نسل جدید، قیمت نسل قبلی کاهش می‌یابد و همان ۲ ماه دیگر بهترین زمان برای خرید پلی‌استیشن ۴ است!
 
 
 
پیش‌بینی قیمت‌ پلی‌استیشن ۵ در ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->