صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طهماسیان: پلی آف ۲ از ۳ برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۴۵۹۳۷
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان از اول آبان‌ماه در تهران به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسئول دپارتمان داوران و مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال در جلسه قرعه‌کشی سوپرلیگ بانوان گفت: رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان در تالار بسکتبال آزادی تهران و سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد حکیمیه برگزار می‌شود.
تالین طهماسیان درباره نحوه برگزاری مسابقات توضیح داد: اگر تعداد تیم‌ها به حدنصاب برسد، رقابت‌ها در دو گروه A و B و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و سپس مراحل پلی‌آف، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
به گفته مسئول دپارتمان داوری و مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های سوپرلیگ از مرحله پلی‌آف به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود. ضمن اینکه این رقابت‌ها روز‌های پنجشنبه و جمعه به صورت یک هفته در میان برای گروه‌های A و B برگزار می‌شود و روز‌های چهارشنبه هم به تمرینات اختصاص دارد.
در گروه A تیم‌های گروه بهمن تهران، نامی نو اصفهان، ستاد شرکت ملی گاز تهران، مهرام تهران، پاز تهران، سینام مشهد و نارسینا تهران با هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه B نیز تیم‌های بانوان شهر گرگان، پالایش نفت آبادان، مولتی کافه مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آسمان سترگ سپهرداد تهران، کنکو تهران و خانه بسکتبال هرمزگان حضور خواهند داشت. 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.