نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین

  • کد خبر: ۴۵۹۳۸
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین
نماینده قزوین در لیگ برتر بسکتبال بازیکنی از ایالات متحده را به فهرست خود افزود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شورا و شهرداری قروین در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با مالکوم گرانت ۳۲ ساله آمریکایی به توافق رسید. گرانت فصل پیش در لیگ بسکتبال لیتوانی توپ می‌زد. این بازیکن با ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۴ کیلوگرم وزن در پست گارد راس بازی می‌کند.
مالکوم پس از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه میامی، در سال ۲۰۱۲ به APOEL در قبرس پیوست. او سپس به استرالیا رفت تا در تیم Wollongong Hawks بازی کند. در سال ۲۰۱۴ به Halifax Rainmen در کانادا پیوست و اندکی بعد آنجا را ترک و برای باشگاه سوئدی LF Basket Norrbotten بازی کرد. در سال ۲۰۱۵، او برای دومین بار در کانادا حضور یافت و این بار برای بازی در میسیساگا پاور را تجربه کرد. گرانت پس از حضور در کانادا به اروپا رفت و در تیم‌های KK Šentjur و BC Nevėžis بازی کرد.
گرانت فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را با پینو اوایگودیس پاسوالیس (Pieno žvaigždės Pasvalys) از لیگ بسکتبال لیتوانی گذراند. او در هر بازی میانگین ۶.۲ امتیاز، ۱.۲ ریباند و ۱.۴ پاس گل داده است.
این بازیکن روز‌های آینده به ایران می‌آید تا در تمرینات تیم شورا و شهرداری قزوین حضور یابد. محمدرضا اسلامی این فصل هدایت تیم قزوینی‌ها را به عهده گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->