صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در رابطه با چالش «مومو»

  • کد خبر: ۴۷۹۵۳
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
  • ۱
یک نوجوان ۱۶ ساله در جیرفت به دلیل ایجاد وحشت در همسالان با ترویج لینک بازی «مومو» دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی جیرفت در این باره گفت: کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با رصد فضای مجازی پی بردند یک نفر اقدام به فرستادن لینک تماس و تقاضای ارتباط با کاربران تحت عنوان بازی «مومو» می‌کند. سرهنگ «محمدرضایی» افزود: با توجه به ترویج خشونت و آشفتگی ذهنی در جوانان و نوجوانان، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات پلیسی این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

وی اظهار  کرد: این متهم که یک پسر ۱۶ ساله است پس از انتقال به مقر انتظامی، انگیزه خود را سرگرمی و ایجاد هیجان و مزاحمت برای کاربران ذکر  کرد.

این مسئول انتظامی افزود:به تازگی شاهد چالش «مومو» هستیم که افراد، بی اطلاع از آثار  مخرب آن، پیام‌ها و تصاویر موسوم به مومو را از پیام رسان واتس اپ دریافت و اقدام به انتشار آن می‌کنند.

وی با تاکید بر استفاده از پیام رسان‌های داخلی در امر تدریس و آموزش دانش آموزان خاطر نشان کرد: با توجه به روند آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و استفاده مداوم آن‌ها از اینترنت، والدین باید بر نحوه استفاده فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.
 
منبع: خراسان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
انیتا
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
من فقط‌یه چیز‌تو‌دلم مونده بگم اونم اینه که حالا این همه مردم رو ازار داد به کنار یکی دو‌نفر کشته شدن که اون پسر‌باید جواب پس بده و‌خدا رحمتشون کنه
چرا پروفایلشو انقدر بد انتخاب کرده؟