صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هوای مشهد پاییزی می‌شود / بارش‌های رگباری در تاسوعا و عاشورا

  • کد خبر: ۴۷۹۹
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
 طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی کماکان طی چند روز آینده تغییر در سرعت و شدت وزش باد پدیده مهم در سطح استان مخصوصا در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان خواهد بود.

نجمه سرباز – شهرآرانیوز، رئیس اداره یش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوا به طور محسوسی (بین ۳ تا ۵ درجه سلسیوس) در سطح استان کاهش خواهد یافت.
یحیی قائنی پور خاطرنشان کرد: طی ۴۸ ساعت آینده در نیمه شمالی استان افزایش ابرناکی و احتمال وقوع بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست.
به گفته وی، طبق پیش‎بینی ها، حداقل و حداکثر دمای هوای مشهد در روز یکشنبه ۱۴ و ۲۹، در روز دوشنبه ۱۳ و ۲۴، در روز سه شنبه ۱۳ و ۲۴، در روز چهارشنبه ۱۲ و ۲۴ و در روز پنجشنبه ۱۲ و ۲۵ درجه خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی درخصوص وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند.
قائنی پور ادامه داد: طی این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد بین ۱۴ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎‎ سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.