صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عبدی: صادقی مربی جوان و آینده‌داری است

  • کد خبر: ۴۸۵۶۲
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
عبدی هافبک جدید سایپا ابراهیم صادقی را مربی جوان و آینده‌داری می‌داند از اینکه شاگرد او شده بسیار خوشحال است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهرداد عبدی که سال گذشته از نساجی مازندران به تیم تازه لیگ برتری شده گل‌گهر پیوست موفق شد نمایش خوبی در این تیم ارائه دهد. اما پس از یک فصل حضور در جمع سیرجانی‌ها تصمیم به جدایی گرفت تا با پیوستن به سایپا در شرایط متفاوت‌تری فوتبال خود را دنبال کند بر همین اساس خبرنگار شهرآرانیوز با این هافبک ۲۸ ساله گفتگویی داشت که در ادامه می‌خوانید:

تیم گل‌گهر پس از گذراندن یک دوره سخت بالاخره توانست فصل را با جایگاه خوبی به پایان برساند کمی در مورد تجربه حضور در این تیم برای ما صحبت کنید؟
بله کاملا درست است. فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم که بدلیل شیوع ویروس کرونا خیلی هم طولانی و به نوعی فرسایشی شده بود. ولی با تمام این‌ها به لطف خدا و تلاش همه بچه‌ها توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم شرمنده هواداران گل‌گهر نشویم.

همکاری با مجید جلالی چطور بود؟
من با آقا مجید در نساجی هم کار کرده بودم. قسمت شد تا دوباره در گل‌گهر هم شاگردشان باشم از تجربیاتشان استفاده کنم. واقعا کار کردن با او بسیار لذت بخش است. خوشحالم که تلاش تمامی بچه‌ها کادرفنی تیم، شخص آقای جلالی جواب داد و ما توانستیم در اولین حضور تیم گل‌گهر در لیگ برتر فصل را با رتبه خوب به پایان برسانیم.

فکر می‌کنید تیم گل‌گهر با توجه به خرید‌های اخیر به خدمت گرفتن امیر قلعه نویی بتواند در فصل پیش رو موفق عمل کند؟
بله حتما. چرا که گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و ساختار فوق العاده‌ای دارد. با توجه به خرید‌های اخیری هم که انجام داده و حضور آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی بدون شک می‌توانند فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذارند و نتایج خوبی کسب کنند. برای مجموعه باشگاه گل‌گهر آرزوی موفقیت می‌کنم.

از همکاری با ابراهیم صادقی برایمان توضیح دهید؟
بعد از تمام شدن فصل چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم و، چون علاقه‌مند بودم تا فضای جدیدی را تجربه کنم آن‌ها را بررسی کردم. از آنجایی که آقای صادقی سال گذشته از بازیکنان جوان زیادی در سایپا استفاده کرده بود و خودشان هم مربی جوان با برنامه‌ای بودند در نهایت تصمیم گرفتم به سایپا بیایم. آقای صادقی فصل گذشته توانستند با اعتماد کردن به همین بازیکنان جوانشان تیم را در لیگ حفظ کنند که معتقدم این اتفاق از عملکرد خوب و هوش بالای ایشان بوده است. از کار کردن کنار او خیلی لذت میبرم خوشحالم که شاگردش هستم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم همگی در کنار هم سایپا را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

از شرایط تمرینی و جو تیمی سایپا برایمان توضیح دهید؟
خداراشکر شرایط بسیار خوب و جو فوق العاده‌ای در تیم سایپا حاکم است. در اینجا همه چیز طبق برنامه و به صورت منظم انجام می‌شود. چندین بازی دوستانه خیلی خوب هم برگزار کردیم که خیلی به روند آماده‌سازی تیم و هماهنگی بازیکنان کمک می‌کند. چرا که تیم سایپا اخیرا چند بازیکن جوان به خدمت گرفته که مچ شدن آن‌ها باهمدیگر کمی زمان می‌برد. انشاالله بتوانیم در طول فصل نتایج خوبی کسب کنیم باعث سربلندی مجموعه تیم سایپا باشیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.