سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس تهران؟

  • کد خبر: ۴۸۲۸۷
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
  • ۱
سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس تهران؟
در حالیکه قرار بود دو روز قبل مدیرعامل پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان معرفی شود، اما این موضوع تا امروز رخ نداده و مشخص نیست آیا سمیعی واقعا مدیرعامل پرسپولیس خواهدشد یا نه؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شنیده می شود جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

البته گرچه در برخی رسانه‌ها این خبر تکذیب شده اما یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد این موضوع امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی پیشتر به عنوان مشاور شهردار و رئیس کل حراست شهرداری تهران فعالیت می‌کرد.

پیش از این مهدی رسول‌پناه اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و ۶ روز پیش از سمتش کناره‌گیری کرد.

نکته جالب توجه اینکه پیش از سمیعی، گفته می شد رغبتی از شانس بالایی برای مدیرعاملی در پرسپولیس برخوردار است. رغبتی مدیرکل امور برنامه ریزی وزارت ورزش و عضو هیات مدیره پرسپولیس است و پیش از استعفای رسول پناه از سمت خود در هیات مدیره پرسپولیس استعفا کرده بود.

استعفای رغبتی با مخالفت وزیر ورزش روبه رو شده بود. پیش از این از افرادی همچون درویش، مدیرعامل سابق سایپا و دوست پیشکسوتان پرسپولیس به ویژه علی پروین هم به عنوان یکی از گزینه های وزیر ورزش یاد می شد.

در فضای مجازی هم برخی از هواداران پرسپولیس خواهان بازگشت گرشاسبی به این باشگاه بودند اما وزیر به شدت با به کارگیری دوباره گرشاسبی در سمت مدیریت پرسپولیس مخالف بود. گم شدن دو میلیون دلار از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس از جمله نقاط تاریک کارنامه گرشاسبی بود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
1
سلطان سمیعی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->