صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برگزاری جشنواره مجازی گردشگری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۹۲۷۳
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد.

گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | امیر ضیائیان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در سه محور برای علاقه‌مندان حوزه گردشگری که عکس یا فیلم از شهرستان‌های استان دارند، برگزار می‌شود.


او ادامه داد: محور نخست این جشنواره معرفی جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود (طرقبه شاندیز) است.


مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: محور دوم این جشنواره برگزاری مسابقه عکاسی و کلیپ‌های کوتاه برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی در فصل پاییز است.


ضیائیان افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند یادداشت‌های کوتاه درباره مفاهیم گردشگری را به‌صورت عمومی یا اختصاصی برای دو شهرستان گناباد و بینالود (طرقبه شاندیز) ارسال کنند.


وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه، عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه خود را تا پنج آذر‌ماه امسال به شماره فضای مجازی ‭‭‭‭۰۹۰۲۰۰۷۹۷۵۷‬‬‬‬ ارسال کنند تا در قرعه‌کشی آثار برگزیده شرکت داده شوند.


او یادآورشد: این جشنواره را روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی با مشارکت روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برگزار می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.