۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + ویدئو افزایش مبلغ وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
سرخط خبرها

فرماندار بینالود: محدودیتی برای تردد در طرقبه و شاندیز نداریم

  • کد خبر: ۶۳۸۳۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
فرماندار بینالود: محدودیتی برای تردد در طرقبه و شاندیز نداریم
فرماندار بینالود از نبود محدودیت تردد به شهرهای طرقبه و شاندیز باتوجه‌به وضعیت قرمز آنان خبر داد.
گروه تاریخ و گردشگری شهرآرانیوز | فرماندار بینالود از نبود محدودیت تردد به شهر‌های طرقبه و شاندیز باتوجه‌به وضعیت قرمز آنان خبر داد.

سیدحسن حسینی ادامه داد: با وجود اعلام وضعیت قرمز در حوزه شهرستان بینالود و اعمال محدودیت و تعطیلی برخی اصناف، محدودیتی در تردد اعلام نشده است.

وی افزود: وجود ۲ شهرک صنعتی در این شهرستان و تردد روزانه به این اماکن سبب می‌شود درعمل ممنوعیت تردد بی‌فایده باشد. ستاد مقابله با کرونا در بینالود موظف است بر تفرجگاه‌ها و رستوران‌های خود نظارت و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد کند.

حسینی با اشاره به وجود ۵۴۰۰ واحد صنفی و اشتغال ۲۵ هزار نفر در این واحد‌ها تصریح کرد: شرایط شهرستان برای رسته‌های شغلی مجاز و غیرمجاز در وضعیت قرمز کنونی نسبت به زمان مشابه پارسال تغییر کرده است و تعداد گروه‌های شغلی سطح یک افزایش یافته‌اند و ۲۹ رسته شغلی شده‌اند که خدمات‌دهی آنان تعطیل نیست.

فرماندار بینالود به وضعیت رستوران‌ها در آستانه ماه رمضان اشاره و تأکید کرد: رستوران‌های طرقبه و شاندیز هم‌اکنون تعطیل‌اند و خدمات خود را فقط به‌صورت بیرون‌بر ارائه می‌کنند. در ماه مبارک رمضان نیز مانند سال‌های قبل، این مجموعه‌ها فقط پس از افطار باز خواهند بود که باتوجه‌به وضعیت قرمز، خدماتشان فقط می‌تواند بیرون‌بر باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رستوران‌هایی برای خدمات به گردشگران و کسانی که امکان روزه گرفتن ندارند، اعلام خواهد شد یا نه، گفت: طبق توافق با دادستانی بینالود، ۲ رستوران در طرقبه و ۲ رستوران در شاندیز، آن‌هم به‌نحوی که خارج از بافت شهری باشد و تظاهر به روزه‌خواری نشود، انتخاب خواهند شد که این امر برعهده اتحادیه رستوران‌داران است.

حسینی درباره آخرین وضعیت ضرر و زیان کسب‌وکار‌های تعطیل در بینالود گفت: تسهیلات کرونایی به برخی از این مشاغل پرداخت شده است، اما واقعیت آن است که این پرداخت‌ها در مقایسه با حجم خسارتشان عدد کمی به حساب می‌آید. یکی از اقدامات مفیدی که تاکنون با همکاری اداره کل امور مالیاتی و اداره هماهنگی امور بانک‌های خراسان رضوی انجام دادیم، پرداخت بیمه بیکاری کارگرانی بوده است که فعالیتشان متوقف شده است و در تلاشیم شرایطشان را بهبود ببخشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->