صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست‌وچهارم خرداد امسال و در مراسم دهمین سالگرد انتشار روزنامه شهرآرا بود که محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از قرارگرفتن روزنامه شهرآرا در گروه «الف» یا همان روزنامه‌های برتر کشور خبر داد و همین موضوع باعث شد استاندار خراسان‌رضوی طی نامه‌ای خطاب به محمدرضا کلائی، شهردار مشهد کسب عنوان «رتبه الف مطبوعات ایران» از سوی روزنامه شهرآرا را تبریک بگوید.
در این پیام آمده است که «رسانه‌ها در شرایط امروز نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی جامعه و اطلاع‌رسانی به‌هنگام به مردم شریف کشورمان دارند. از این رو اصحاب رسانه می‌توانند به‌عنوان پل ارتباطی میان مسئولان و مردم نقش‌آفرینی کنند و در راستای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گام‌های مؤثری بردارند».
استاندار خراسان‌رضوی در ادامه این پیام گفته است که «لازم می‌دانم کسب عنوان رتبه الف مطبوعات ایران از سوی روزنامه وزین شهرآرا بر اساس ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به جناب‌عالی و همکاران فرهیخته شما در آن مجموعه تبریک و تهنیت بگویم. امید است روزنامه مردم مشهد با تداوم بخشیدن به رویکرد اعتدالی خویش، بیش از پیش در جهت آگاهی‌بخشی به جامعه و انجام رسالت خطیری که برعهده دارد، موفق
باشد».

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.