صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مسجد سلیمان مبنی بر لزوم ارائه گزارش عملکرد مجلس گفت: گزارش عملکرد سه ماهه نخست مجلس برای نمایندگان ارسال شده و گزارش سه ماهه دوم هم به زودی ارائه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - علیرضا ورناصری در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی اظهار کرد: یکی از وظایف هیات رئیسه ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده در هر سه ماه یک بار است ولی این گزارش هنوز به نمایندگان ارائه نشده است.

 

نماینده مردم مسجد سلیمان افزود: رییس مجلس شورای اسلامی توضیح دهندکه دستاورد سفر ایشان به استان خوزستان به چه نتیجه‌ای رسید.

 

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر ورناصری گفت: گزارش سه ماهه نخست مجلس یازدهم به کارتابل نمایندگان ارسال شده است و گزارش سه ماه دوم نیز  به زودی تهیه و ارسال خواهدشد.

 

انور حبیب زاده نماینده بوکان هم در تذکر شفاهی به رییس جمهوری اظهار داشت: آقای روحانی، هر روز یک کالا کمیاب یا گران می‌شود و بازار به حال خود رها شده و این بازار که درگیر تحریم و کرونا است، دیگر نای نفس کشیدن ندارد.

 

وی در تذکر دیگری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وی خواست به وضعیت بیماران کرونایی و زیرساخت‌های بهداشتی شهر بوکان رسیدگی شود.

 

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان هم در تذکر شفاهی ضمن تشکر از اقدامات علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ماه‌های آغاز به کار گفت: تاسیس فروشگاه‌های بزرگ در شهرهای کوچک سبب تعطیلی مغازه‌های کوچک و خرده فروشی‌ها شده و در نتیجه آن هزاران نفر به دلیل رونق این فروشگاه‌ها بی‌کار می‌شوند.

از فعالیت فروشگاه‌های بزرگ در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت جلوگیری کنید

وی افزود: همین کسبه خرده پا مقابل تحریم‌های آمریکا ایستادند ولی امروز از هر حمایتی بی بهره هستند و از این وزارتخانه می‌خواهیم از فعالیت فروشگاه‌های بزرگ در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جلوگیری کرده و ادامه ساخت چنین فروشگاه‌هایی نیز متوقف شود.

 

علی اصغر عنابستنانی نماینده مردم سبزوار هم در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  خواستار تبدیل وضعیت استخدامی پرستاران شد.

 

وی همچنین در تذکری به رییس جمهور گفت: آنچه امروز برای طرح معیشتی در حال اجرا است طبق مصوبه مجلس نیست و از طرف مجلس هم فردی نمی‌تواند با قوه مجریه توافقی انجام دهد و از شما می‌خواهیم مصوبه مجلس را در طرح معیشتی اجرایی کنید.

 

سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان هم در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: چرا به رغم داشتن سه گمرک در آبادان شاهد غیرفعال شدن آنها هستیم. از طرفی چرا رودخانه بهمن شیر لایروبی نمی‌شود و چرا وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از  ظرفیت این رودخانه برای گردشگری استفاده نمی‌کند.

 

منبع: ایرنا

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.