صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شناسایی سرنخ‌های ترور شهید محسن فخری‌زاده توسط نیروهای امنیتی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجتبی ذوالنوری با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر اطلاعات و معاونان وزیر اظهار کرد: ابعاد مختلف مأموریتی وزارت اطلاعات را در جلسه‌ای حدود ۶ ساعت در محل وزارتخانه بررسی کردیم. ابعاد مأموریتی و اقدامات خوبی که دستگاه‌های امنیتی ما انجام داده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، این اقدامات نشان می‌دهد که دستگاه امنیتی‌اطلاعاتی ما توانمندی بالایی دارند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار این موضوعات ابعاد مختلف موضوع ترور و شهادت محسن فخری‌زاده بررسی شد، نیروهای امنیتی در شناسایی سرنخ‌ها کارهای خوب و مؤثری انجام دادند و به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

 

ذوالنوری تصریح کرد: جامعه اطلاعاتی ما با انگیزه، انسجام و هم‌افزایی موضوع ترور شهید فخری‌زاده را پیگیری می‌کنند ولی با‌توجه‌به اینکه این پرونده جاری است، دستگاه امنیتی‌اطلاعاتی درباره سرنخ‌ها و افرادی که شناسایی شدند در صورت تشخیص توضیحاتی را اعلام خواهند کرد.

 

تروریست‌ها جمعه هفتم آذرماه ۹۹ با کمین در مسیر خودرو حامل شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری و معاون وزارت دفاع، در بولوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.