صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸۰ کیلوگرم مواد مخدر، با تلاش مرزبانان خراسان رضوی کشف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸۰ کیلوگرم مواد مخدر، با تلاش مرزبانان خراسان رضوی کشف شده است.

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در پی اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف ۶۸۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

او با اشاره به برخورد قاطعانه مرزبانان خراسان رضوی با هرگونه قاچاق مواد مخدر افزود: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در مجموع از قاچاقچیان ۶۲۵ کیلوگرم پیش ساز موادمخدر را از یکدستگاه تریلی کشف، راننده خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه عرض اندام در مرز‌های استان را نخواهیم داد، ادامه داد: مرزبانان در عملیاتی دیگر ۳۳ کیلوگرم تریاک، ۲۱ کیلو و ۷۰۰ گرم کریستال، ۳ کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم حشیش را در نقطه صفر مرز و در مقابله با قاچاقچیان کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: مرزبانان در هر کجا از مرز‌های میهن اسلامی با قدرت و صلابت در مقابل قاچاقچیان موادمخدر می‌ایستند و تا پای جان برای جلوگیری از ورود این بلای خانمان سوز و ابتلای جوانان جامعه به بیماری اسفناک اعتیاد تلاش می‌کنند و موفقیت در این راه را علاوه بر مسئولیت و وظیفه سازمانی، جهاد در راه خدا می‌دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.