رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد
سرخط خبرها

رئیسی: نباید اجازه داد فضای مجازی به فضای قمار و فحشا تبدیل شود

  • کد خبر: ۵۳۷۰۱
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
رئیسی: نباید اجازه داد فضای مجازی به فضای قمار و فحشا تبدیل شود
رئیس قوه قضائیه گفت: نباید اجازه داد که فضای مجازی به فضای قمار، فحشا، جابه‌جا‌کردن مواد مخدر و کلاهبرداری تبدیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در "جلسه دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار خراسان شمالی" که چهارم دی ماه در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه فضای مجازی همانند اتوبان است، اظهارکرد: همانطور که اتوبان برای تسهیل در رفت و آمد نیاز به نظم دارد  فضای مجازی نیز همین گونه است بنابراین باید در این فضا نیز نظم به خوبی برقرار شود.

 

رییس قوه قضاییه افزود: اگر افرادی شرور در فضای مجازی دنبال کلاه برداری، توزیع مواد مخدر و ... باشند، این امور خلاف قانون است و مدیریت فضای مجازی اقتضا می کند که این کارها در آن‌انجام نشود.

 

وی به نقش سازمان های مردم نهاد نیز اشاره کرد و ادامه داد: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی را دارند و ما دستورالعمل هایی را برای سازمان های مردم نهاد جمع بندی و اعلام کرده ایم.

 

رییس قوه قضاییه بیان کرد: سمن ها و همه آنانی که دغدغه مردم را دارند، باید سخن آن ها شنیده شود.

 

رییسی گفت: توجه به سمن ها و آمران امر به معروف و نهی از منکر اگر مطالبه ای دارند، مطالبه اجرای قانون است و باید به آن ها میدان داده شود و برای اجرای سخن آن ها تلاش کرد.

 

وی در ادامه در ارتباط با رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیز اشاره کرد و گفت: زمان رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضایی کوتاه شده است.

 

رییس قوه قضاییه اظهارکرد: دستگاه قضایی هم بازرسی پنهان و هم بازرسی آشکار هم بر مجموعه خود و هم بر سایر بخش ها دارد و انجام نظارت ها امری ضروری است.

 

وی همچنین در ادامه گفت: برای ورود به نظام داری کشور و ارایه خدمات  باید ورود به صورت عادلانه باشد و توزیع ظرفیت و امکانات باید به صورت عادلانه صورت گیرد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->