صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باند توزیع ماده مخدر شیشه در مشهد متلاشی شد

  • کد خبر: ۵۳۷۵۷
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
باند بزرگ تولید و توزیع کننده ماده مخدر صنعتی شیشه، در عملیات مشترک اداره کل اطلاعات و فرماندهی مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان رضوی در مشهد متلاشی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باند بزرگ تولید و توزیع کننده ماده مخدر صنعتی شیشه، در عملیات مشترک اداره کل اطلاعات و فرماندهی مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان رضوی در مشهد متلاشی شد.

شب گذشته در عملیاتی غافلگیرانه و مشترک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی و فرماندهی پلیس مبارزه با موادمخدر، باند بزرگ تولید و توزیع کننده ماده مخدر صنعتی شیشه در خیابان حر۶۶ مشهد منهدم و ضمن دستگیری سرباند، کل محموله به وزن ۲۲ کیلوگرم شیشه به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

۱۰ روز قبل نیز اعضای سه باند سابقه‌دار توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی در مشهد توسط نیرو‌های اداره کل اطلاعات خراسان رضوی دستگیر و افزون بر ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی از آن‌ها کشف شد.

این عملیات موفق در نزدیک پمپ بنزین واقع در انتهای خیابان آیت‌الله عبادی مشهد و در پی دریافت گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۳ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.