صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای به انتشار آگهی‌های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن‌ها با انتشار آگهی‌های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی، کلاهبرداری و سوء استفاده از هم‌وطنان هستند.

 

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق «سامانه کارا» که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان‌پذیر بوده و درخواست متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق «دستگاه‌های اجرایی ذیربط» در شهرستان‌ها و استان‌ها و «کمیته فنی» و «مؤسسات عامل» بررسی می‌شود.

 

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هم‌وطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ به دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.