صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باتوجه‌به تغییر وضعیت کرونایی در مشهد و بازگشت به رنگ زرد، یکی از سؤالاتی که امروز برای کارمندان و کارکنان ادارات و نهادها مطرح است، این است که آیا نحوه حضور تغییر خواهد کرد؟

جانقربان|شهرآرانیوز- باتوجه‌به تغییر وضعیت کرونایی در مشهد و بازگشت به رنگ زرد، یکی از سؤالاتی که امروز برای کارمندان و کارکنان ادارات و نهادها مطرح است، این است که آیا نحوه حضور تغییر خواهد کرد؟


در پاسخ به این سؤال، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس بخشنامه‌های سازمان اداری و استخدامی، وضعیت‌های کرونایی و نحوه حضور کارکنان مشخص و ابلاغ شده است.


کوکب موسوی افزود: همچنین به سازمان‌ها و ادارات ابلاغ شده است که آنچه در سامانه ماسک اعلام می‌شود را برای تشخیص وضعیت کرونایی ملاک عمل قرار دهند و براساس بخشنامه عمل کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، در وضعیت زرد، مشاغل ضروری با حضور صد در صد کارکنان و مشاغل دیگر با دوسوم حضوری و یک‌سوم دورکاری فعالیت خواهند کرد.


موسوی خاطرنشان کرد: بانک‌ها شامل مشاغل ضروری هستند که در وضعیت زرد کرونایی همه کارکنانشان در محل کار حاضر خواهند بود.


وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه به‌احتمال جلسه ستاد کرونا امروز برگزار می‌شود، این موضوع در جلسه مطرح و بررسی خواهد شد و نتیجه نهایی نیز با نظر اعضای ستاد به سازمان‌ها و ادارات ابلاغ می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.