تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

جریمه کرونایی برای ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار راننده در ۵۰ روز اخیر

  • کد خبر: ۵۵۶۰۵
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
جریمه کرونایی برای ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار راننده در ۵۰ روز اخیر
سخنگوی ناجا از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی برای ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار راننده متخلف در ۵۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی ناجا از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی برای ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار راننده متخلف در ۵۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر به خبرگزاری ایسنا گفت: در پی اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در کشور که از ابتدای آذر امسال کلید خورد ۴۰۹ هزار مأمور در هزار و ۹۵۸ نقطه از کشور در روند این مأموریت مشارکت داشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی کشور بیان کرد: در این مدت تردد خودرو‌ها در کشور ۲۱ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه خود در سال گذشته کاهش داشته است. همچنین در ۵۰ روز اخیر تاکنون از خروج یک میلیون و ۶۶۳ هزار خودرو در جاده‌های کشور جلوگیری شده و آنان به مبدأ خود بازگشته‌اند.

سردار حاجیان با بیان اینکه در روز‌های نخست اجرای طرح، رویکرد پلیس توجیه رانندگان بوده است، ادامه داد: در این مدت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار پیامک برای رانندگانی که طبق ردیابی پلیس مشخص شده از مبدأ خود (شهر خود) خارج شده‌اند، ارسال شده است. در روند اجرای این طرح و انجام بررسی‌های کارشناسانه پلیس و رصد معابر درون و برون شهری بالغ بر ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۳۱ خودرو در مناطق نارنجی تردد داشته و ۵۷۳ هزار و ۱۵۷ دستگاه خودرو نیز در مناطق قرمز جریمه شده‌اند.

سخنگوی ناجا در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در حوزه اماکن و صنوف هم گفت: در این ۵۰ روز از یک میلیون و ۱۵۸ واحد صنفی بازدید شده که ۶۳۵ هزار تذکر و ۱۰۴ هزار صورتجلسه صادر شده و ۳۰ هزار و ۴۹۸ واحد متخلف نیز با هماهنگی و دستور قضایی پلمب شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->