صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بعد از تساوی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان دوباره بحث دستیاران فکری داغ شده است. بسیاری براین باورند که استقلال با این کادر فنی شانسی برای قهرمانی درلیگ برتر نخواهد داشد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از تساوی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان دوباره بحث دستیاران محمود فکری در استقلال بسیار داغ شده است. برخی منتقدان براین باورند که فکری با حضور مرفاوی، عمران زاده و برهانی به دستاوردی درلیگ بیستم نخواهد رسید و سرانجام این تیم نقطه روشنی نخواهد بود. اعضای کادرفنی استقلال اما این انتقاد ها را قبول ندارند. برهانی دراین خصوص با دفاع از مرفاوی گفته:« آقا صمد استقلالی است و کارش را هم خوب بلد است ونباید از استقلال جدا شود.» عمران زاده نیز در گفت و گویی به همین مسائل اشاره کرده است.

حنیف گفته:«من که دستیار سرمربی استقلال هستم نباید این حرف را بزنم اما لطفا به تیم‌های دیگر نگاه کنید و رزومه دستیاران و مربیان دیگر را هم ببینید. قرار نیست به خاطر 4 مطلب در فضای مجازی ما تحت تأثیر قرار بگیریم. پشت پرده فضای مجازی استقلال هم کاملاً مشخص است. یکسری کانال‌های فیک با ادمین‌های طرفدار تیم رقیب که برای همه شناخته شده‌اند در پشت پرده فعالیت می‌کنند و هوادار واقعی استقلال هم از آنها چیزی نمی‌داند.» درحالی که عمران زاده اعتقاد دارد فضای مجازی عامل این انتقادها است اما بسیاری از پیشکسوتان استقلال نیز از عملکرد این تیم رضایت ندارند وبراین باورند استقلال با این فرمان نمی تواند جامی بگیرد. البته این انتقادها در شرایطی فضای استقلال را در برگرفته که اخیرا قربانعلی پور، به عنوان مربی تمرین دهنده و بدنساز به کادرفنی استقلال اضافه شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
فکری خودش چی هست که دستیارش چی باشه
فبا این وضعیت امسال هم فاتحه خونده است