نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فکری: وقتی ایراد می‌گیرید یعنی ما خوبیم!

  • کد خبر: ۵۷۲۴۵
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
  • ۱
فکری: وقتی ایراد می‌گیرید یعنی ما خوبیم!
محمود فکری اعتقاد دارد ریشه ایراد گرفتن از استقلال خوب بودن تیمش است! سرمربی استقلال حتی از برخی سوال‌ها نیز که درنشست خبری مطرح می‌شود انتقاد کرده است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان این جملات را به زبان آورد:« قبل از شروع صحبت‌هایم به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی به خصوص از طرف استقلال انجام شد. بازی بسیار روان و با سرعت خوبی در هر دو نیمه انجام دادیم و روی یک اشتباه حریف به گل رسید و کار ما سخت شد. بازیکنان ما روحیه خود را خوب حفظ کردند و بعد از گل و در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه کردند. خلق موقعیت ما را خیلی امیدوار کرد و همینکه نفت خیلی از تیم‌ها را در اینجا برده و از آنها امتیاز گرفته نشان می دهد آنها تیم خوبی هستند. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اینقدر به نفت فشار وارد کرده باشد.»

 

فکری تیر دروازه را عامل رقم خوردن نتیجه تساوی دانست:« تیر دروازه ناجی دروزاه نفت شد ولی زیبایی های فوتبال همین است و امیدوارم بازیکنان ما به این روند ادامه بدهند و نا امید نشوند و ان شاالله این شرایط ادامه داشته باشد تا هم نتایج خوبی بگیریم و هم بازی های خوبی انجام بدهیم.»

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقاداتی که به کادر فنی برای تغییرات در ترکیب وارد می‌شود، می گوید:« ما یکی از بهترین کادرهای فنی ایران را چه از نظر دانش و تجربه داریم. ما هر کاری انجام بدهیم یکسری ایراد می‌گیرند. اگر صدرنشین باشیم و در بالای جدول اختلاف داشته باشیم باز هم ایراد می‌گیرند. البته وقتی ایراد می‌گیرند من خوشحال می‌شوم.این نشان دهنده این است که تیم ما خیلی خوب کار می‌کند و انتقادات و سنگ‌هایی که به سمت ما پرت می‌شود نشان می‌دهد تیم ما خوب کار کرده است. جا دارد من از تک تک اعضای کادر فنی استقلال تشکر کنم چون آنها با تمام وجودشان کار می کنند.»

 

فکری تاکید به گفتن این جمله دارد:« متاسفانه یک عده از استقلالی‌ها بازیچه دست بدخواهان این تیم می‌شوند و این مسائل را به ما انتقال می‌دهند. در تیم های دیگر انواع و اقسام اتفاقات رخ می‌دهد ولی نه خبری از آن بیرون می‌آید و نه انتقادی از آنها می‌شود. تیمی که فوتبال بازی می‌کند، خلق موقعیت می‌کند مرتب از آن انتقاد می‌شود. بارها گفته ام هواداران بازیچه دست بدخواهان نشوند تا سوء استفاده از آنها نشود. ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم یکی از امیدهای قهرمانی باشیم. اگر به ترکیب ایراد می‌گیرند باید درست این موضوع را منتقل کنند. ما هفته گذشته اصلا تغییری در ترکیب تیممان نداشتیم. نمی‌دانم سوالات شما کارشناسی است یا هر کسی در خیابان حرف می‌زند آن را در کنفرانس می‌پرسید. این هفته ما در ترکیب تیم تغییر داشتیم ولی خواهشا سوال کارشناسی بپرسید. این کار خودتان را زیر سوال می برد. مثلا بازی را که می‌بریم هیچ سوالی از ما نمی‌شود یا می‌خواهیم صحبت کنیم سوال نمی‌پرسید پس معلوم است همه چیز برنامه ریزی شده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
اقای فکری استقلال بعدا چند سال تیم یکدست بوده شما ۶ برد داشتی ضعف تاکتیکی در تیم مشاهده می شه بیا تا دیر نشده یک مربی کار بلد کنار خودت بزار وگرنه هم تو ضرر میکنی هم استقلال وهم هوادار !!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->