صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محمد نوازی، دستیار مهدی رحمتی به فاصله یک روز از صحبت های امیدوارکننده‌اش در خصوص حمیداوی، مالک باشگاه پس از شکست مقابل مس رفسنجان با چرخشی کامل، حواشی مدیریتی و خبر بازداشت مدیران شهرخودرو را عامل اصلی شکست این تیم مقابل مس دانست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مربی تیم فوتبال شهرخودرو که به‌دلیل نداشتن مدرک مربیگری سیدمهدی رحمتی، سرمربی این تیم، در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های عنابی‌ها حاضر می‌شود، در نشست پیش و بعد از بازی با مس رفسنجان اظهاراتی متفاوت و متناقض داشت.
 
محمد نوازی که پیش از بازی با نارنجی‌پوشان رفسنجانی مدعی بود حواشی مدیریتی چند روز اخیر تیمش تأثیری روی عملکرد آن‌ها ندارد و این حواشی را در فوتبال ایران طبیعی می‌خواند، بعد از شکست ۱ بر ۰ تیم مشهد به‌یک‌باره تغییر‌موضع داد و در نشستی آتشین لب به انتقاد از مسئولان و حمایت‌نکردن آن‌ها باز کرد. نوازی که مدعی بود حواشی تأثیری بر عملکردشان ندارد، بعد از بازی دلایل اصلی باخت تیمش را به عدم تمرکز لازم متصل دانست و تقریبا هیچ حرفی درباره مسائل فنی نزد. مروری بر مصاحبه‌های او پیش و پس از بازی، مؤید این مطلب است؛ کسی که روز قبل از بازی منطقی و فنی صحبت کرد، اما بعد از بازی این رویه را کاملا تغییر داد.


محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان:

این حاشیه‌ها طبیعی است

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان با سؤال پُرتکرار خبرنگاران درباره حواشی چند روز اخیر این باشگاه رو‌به‌رو شد. محمد نوازی در پاسخ به سؤالات اصحاب رسانه درباره حواشی مدیریتی تیمش گفت: در فوتبال ایران هر کاری بکنیم، باز حاشیه هست. اتفاقات روز‌های اخیر شهرخودرو هم جزو حواشی طبیعی فوتبال ماست.
 
وی افزود: با شناختی که از حمیداوی دارم، به‌زودی این مشکلات حل خواهد شد و آرامش هم به باشگاه و هم به بچه‌های تیم بازمی‌گردد. ما باید خودمان را قوی کرده و کار خودمان را بکنیم تا به اهدافی که داریم، برسیم. ما اگر بتوانیم پیروزی‌های خوبی داشته باشیم، این حواشی را پوشش می‌دهد و به همین خاطر به دنبال کسب هر ۳ امتیاز دیدار مقابل مس هستیم تا بازیکنان و کادر فنی اتفاقات این چند روز را فراموش کنند.
 
وی در توضیح جزئیات بیشتر و احتمال تبدیل‌شدن وضعیت شهرخودرو به پدیده، اظهار کرد: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده افتاد، برای شهرخودرو نیفتد تا مردم نگران نشوند. نوازی در واکنش به این مسئله که رحمتی فراتر از نقش یک سرمربی این‌روز‌ها در گیر‌و‌دار مشکلات باشگاه است، خاطرنشان کرد: رحمتی لطف می‌کند و در اتفاقاتی که به او مربوط نمی‌شود، دخالت می‌کند؛ چون دلش به حال این تیم می‌سوزد. کاش همه مثل رحمتی دلسوز باشند. اگر این‌طور باشد خیلی از اتفاقات در فوتبال ما نمی‌افتد و اوضاع سامان می‌یابد.
 
مربی شهرخودرو پیش از بازی با مس رفسنجان درباره وضعیت تیمشان بعد از برد خوبشان مقابل سپاهان، اظهار کرد: بعد از پیروزی خوب مقابل سپاهان توقعات از تیم ما بالا رفته است و ما حالا آمادگی خوبی داریم و در هفته‌ای که گذشت، تمرینات خوبی داشتیم. امیدواریم بتوانیم انتظارات هواداران خراسانی را برآورده کنیم. نوازی تصریح کرد: ما برای بازی مقابل تیم خوب و منسجم مس برنامه داریم وامیدواریم بتوانیم هر ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.


محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان:

حاشیه‌ها تمرکز ما را به هم زد

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: تیمی که تمرکز داشته باشد، ۳ گل به سپاهان می‌زند؛ اما به‌خاطر مشکلاتی که پیش آمده است، از اوایل هفته تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم آن طور که باید کار کنیم.
 
محمد نوازی درباره کیفیت بازی تیمش مقابل مس به عدم تمرکز لازم بازیکنانش اشاره داشت و با گلایه از اتفاقاتی که طی یک هفته گذشته در مشهد برای مدیران تیم رخ داده، اظهار کرد: بازی متعادلی را شاهد بودیم. فوتبال زیبایی نبود؛ اما فکر می‌کنم تیم ما تمرکز لازم را نداشت. دوست دارم هوادارانمان این مسئله را بدانند که ما امروز تمرکز لازم را نداشتیم. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، به ضرر تیم است. قرار بود مسئولان استان حمایت کنند، اما متاسفانه امروز شهرخودرو تنهاست. نوازی تصریح کرد: حمایت‌های لازم را نمی‌بینیم.
 
حمیداوی هم شرایطش این‌جوری شد. احساس می‌کنم نبود مسئول و حمایت‌های لازم، تمرکز تیم را به‌هم زد. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود و در نیم‌فصل دوم اتفاقات بهتری رخ بدهد. وی درباره غایبان تیمش مثل فرشاد فرجی و اکبر صادقی در بازی با نساجی که تاثیر فراوانی بر عملکرد این تیم داشت گفت: غیبت این نفرات تأثیرگذار بود.
 
کاپیتان تیم، صادقی، در بازی امروز (دیروز) غایب بود و فرجی چهاراخطاره و محروم بود؛ اما تیم آرامش نداشت و فرقی نمی‌کرد چه کسی باشد و چه کسی نباشد. اگر بازیکن تمرکز لازم را داشته باشد و احساس مسئولیت کند و بداند در زمین چه می‌کند، تأثیرگذار است؛ اما اتفاقات هفته گذشته که همه اطلاع دارند و پیگیرش هم بودید، مردم از این اتفاقات اطلاع ندارند و ان‌شاءا... استان کمک کند و دست به دست هم بدهیم.
 
محمد نوازی که این‌روز‌ها ستاره‌های تیمش مورد‌توجه سایر تیم‌ها هستند و بیم از‌دست‌دادنشان می‌رود، درباره اینکه می‌توانید ستاره‌های تیم را برای نیم‌فصل دوم حفظ کنید، گفت: فکر می‌کنم سخت است؛ اما اگر ورود کنند، دوست نداریم بازیکنانمان را از دست بدهیم. بازیکنان ما پیشنهاد‌هایی دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند. آن‌ها بازیکنانی هستند که تیم‌های مختلف به دنبال به خدمت گرفتن آن‌ها هستند و این کار را سخت می‌کند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.