صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۴۴۵ دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی طی ۲۴ ساعت گذشته از ورودی‌های مشهد بازگردانده شدند.

به گزازش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: از ۱۸ بهمن ماه جاری و با زرد شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به مشهد دوباره به اجرا گذاشته شد.

 

وی ادامه داد: از این رو طی ۲۴ ساعت گذشته، رانندگان ۲۱۲ دستگاه خودرو با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

 

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنین برای رانندگان ۷۲۱ دستگاه خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شده است.


وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف با یک متوفی، چهار فقره تصادف با هفت مجروح و ۶ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داد.


طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی همزمان با محدودیت‌های سراسری از اول آذر ماه امسال در مشهد و دیگر شهر‌های استان خراسان رضوی آغاز شد که تا ۱۳ دی ماه امسال ادامه داشت.

 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر را در کشورمان گرفته است. یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

 

بر اساس آخرین تحلیل‌های آماری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان در وضعیت آبی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

"پاندمی کرونا" در جهان ۱۰۷ میلیون و ۶ هزار و ۶۶۷ نفر را تاکنون بیمار کرده و جان ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۰۳ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۷۸ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۵۹ نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز تاکنون در جهان درمان شده‌اند.

 

در این میان آمریکا با ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۲۹ بیمار کووید ۱۹ و ۴۷۶ هزار و ۴۰۵ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشور‌های هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

 

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی جایگاه ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا در میان کشور‌های جهان رده شانزدهم است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.