صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرهاد مجیدی درحالی توانست دومین برد خود را هم با استقلال به دست آورد که به نظر می‌رسد روز‌های سختی را در اولین ماه سال ۱۴۰۰ پیش رو داشته باشد.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی در دومین بازی خود نیز موفق شد برنده از میدان رقابت با پیکان خارج شود. این بازی که نخستین بازی استقلال در جام حذفی بود با پیروزی آبی‌ها تمام شد.
گل‌های استقلال را شیخ دیاباته درد دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و محمد داشگر در دقیقه ۳۸ به ثمر رساندند. تک گل پیکان را هم ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

دراین بازی استقلال به خصوص درنیمه دوم به شدت تحت فشار پیکان بود و حتی تا آستانه پذیرفتن گل تساوی هم پیش رفت، اما شانس یار مجیدی و شاگردان بود که دروازه خود را باز شده ندیدند.
با این برد استقلال با روحیه بهتر مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرد. دیداری که هفته آتی در تبریز برگزار می‌شود تا استقلال آخرین نبرد خود در سال ۱۳۹۹ را هم به انجام برساند.

استقلال در ایام عید دیداری نخواهد داشت، اما از ۱۴ فروردین ماه دوباره به صحنه باز خواهد گشت. استقلال دراین روز دوباره با پیکان بازی خواهد داشت و بعد از آن در آبادان رخ در رخ صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

استقلال سپس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند که به نظر می‌رسد با توجه به میزانی جده شرایط سختی برای آبی‌ها ایجاد شود.
درواقع بازی‌های سخت مجیدی از سال ۱۴۰۰ تازه آغاز خواهد شد وباید دید سرمربی استقلال چه برنامه‌ای برای روز‌های سخت سال آتی دارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.