دانشگر چهارمین اخراجی استقلال درلیگ بیستم

  • کد خبر: ۶۱۲۳۹
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
دانشگر چهارمین اخراجی استقلال درلیگ بیستم
بعد از شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و هرویه میلیچ شاهد اخراج محمد دانشگر از تمرین‌های استقلال بودیم. تصمیمی که این بار از سوی فرهاد مجیدی اتخاذ شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مربیان استقلال بارها در لیگ بیستم بازیکنان را از حضور درتمرینات منع کرده ات. اول بار که محمود فکری بازیکنی را از حضور درتمرینات استقلال منع کرد به تاریخ یکم آذرماه برمی‌گردد.

روزی که سرمربی استقلال صراحتا اعلام کرد شیخ دیاباته به دلیل بی انضباطی نباید درتمرینات حضور یابد. شیخ به همین دلیل یک روز از حضور درتمرین محروم شد، اما خیلی زود با وساطت باشگاه به تمرینات تیمش بازگشت تا به قول معروف آب‌ها از آسیاب بیفتد.

ماجرای اخراج‌ها در زمان محمود فکری، اما به همان برخورد فکری با دیاباته ختم نشد و در ۲۱ آذرماه؛ یعنی درهمان ماه فرشید اسماعیلی هم به دلیل جروبحث با مدیرعامل استقلال از این تیم کنار گذاشته شد. اسماعیلی به دلیل بحث‌هایی که برسردریافت مطالبات خود داشت، یک هفته از حضور درتمرینات محروم بود تا اینکه او هم بی آنکه از مدیران استقلال بابت رفتار نامناسبش عذرخواهی کند، بخشیده شد و به تمرین بازگشت. هرویه میلیچ نیز درتاریخ ۲۴ دی ماه توسط فکری از تیم کنار گذاشته شد. گرچه میلیچ نیز تلاش کرد این اخراج را پنهان کند، اما بعد‌ها وقتی او تصویری ازخودش درکنار مجیدی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، مشخص شد که با فکری ارتباط خوبی نداشته و به دنبال راهی بوده تا به همکاری‌اش با استقلال پایان دهد.

این تصمیم ها حالا در دوران مربیگری مجیدی هم کلید خورده است. سرمربی جدید استقلال بعد از بازی با پیکان محمد دانشگر را به دلایل انضباطی اخراج کرد تا چهارمین اخراجی نیز در تاریخ این فصل ثبت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->