صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فروتن:بیشتر از جوانان دویدیم| هدف ما صعود است

  • کد خبر: ۶۱۵۸۷
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد در بازی دوم مقابل کوچین به پیروزی رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صالح فروتن که در دیدار تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مقابل کوچین آمل با کسب ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند دبل دبل کرد و درخشید درباره این دیدار گفت: ما نسبت به بازی قبل بهتر بازی را شروع کردیم، اما در نیمه اول ۱۰ اختلاف عقب بودیم و از آنجایی که می‌دانستیم کوچین تیم جوان، دونده و با انگیزه‌ای است در نیمه دوم بیشتر از آن‌ها دویدیم و با تمرکز بیشتر توانستیم اختلاف را جبران کرده و خداراشکر برنده این بازی شدیم.
او درباره بازی نخست و شکست برابر آملی‌ها هم گفت: آن بازی می‌توانست بازی بهتری باشد، شما در بازی قبل از صددرصد تیم ما صفردرصد آن را دیدید و در مقابل آملی‌ها بسیار خوب بودند و شوت‌های شان گل شد. ما خیلی بد بازی کردیم و سعی کردیم در بازی دوم آن را جبران کنیم.
فروتن درباره بازی سوم نیز گفت: بازی بعدی هم سخت است و ما فقط باید در زمین تمرکز داشته باشیم. ما تیم خوبی هستیم و کوچین هم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و خیلی با هم هماهنگ هستند و امیدواریم که در این بازی هم برنده شویم. هدف ما صعود به مرحله بعد است و برای آن با تمام توان مقابل کوچین به میدان خواهیم رفت و می‌جنگیم تا به هدف مان برسیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.