نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اکسون فاتح خشن‌ترین بازی لیگ/بندرعباس از صعود بازماند

  • کد خبر: ۶۱۶۱۳
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
  • ۱
اکسون فاتح خشن‌ترین بازی لیگ/بندرعباس از صعود بازماند
اکسون ۲ بر یک شهرداری بندر عباس را در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال شکست داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال اکسون در بازی سوم با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ از سد شهرداری بندرعباس گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.

کوارتر اول
دو پرتاب پیرامونی کورین هنری و بهشاد عرب‌زاده، در ادامه اندوان کورین باعث می‌شود هنگام پور خیلی زود دست به کار شود و وقت استراحت بخواهد. در بازگشت جمشیدی یکی از شوت‌های ۳ امتیازی حریف را جبران می‌کند. امتیازات اکسون با مرادخانی دورقمی می‌شود. این بار اندوان سهم جمشیدی است. دو پرتاب آزاد موفق عمر بری را این طرف ورکیچ با یک ۳ امتیازی دیگر جواب می‌دهد. بری این بار فقط یک پرتاب آزاد موفق دارد. موتور برایانت با ۳ امتیازی روشن می‌شود. برایانت در دفاع توپ را از رضا مرادی می‌قاپد و اندوان او برتری را به بندری‌ها می‌بخشد. اکسون در ادامه لی‌اپ جمشیدی را جواب می‌دهند. واعظ محمودی‌نسب در دام هنری می‌افتد و خطای حمله می‌دهد، اما اعتراض او و حرکتش به سمت محمد دوست یک تکنیکال برای او در پی دارد. بندری‌ها برتری را پس می‌گیرند، اما سبد آخر کوارتر با لی‌آپ هنری به دست می‌آید تا اکسون ۲۰ بر ۱۹ پیش باشد.

کوارتر دوم
سبد اول این وقت را عمر بری می‌گیرد. دو پرتاب آزاد موفق هنری برتری اکسون را در پی دارد. اعتراض اسحاق حاتمی‌فر و نیمکت بندرعباس به قضاوت محمد دوست که در صحنه مشابه تکنیکال واعظ از دادن تکنیکال به ورکیو خودداری می‌کند، با تکنیکال به خود بندری‌ها تمام می‌شود! برایانت میدرنج هنری را با دو پنالتی جواب می‌دهد. ۳ امتیازی حسین‌پور از کرنر بازهم برتری را به اکسون می‌بخشد. یکی از پرتاب‌های آزاد حاتمی‌فر به طرز عجیب و غریبی ایربال می‌شود. مرادخانی اکسون را به ۳۰ می‌رساند. برایانت هم از ۳ پرتاب آزاد ۲ امتیاز می‌گیرد. مراخانی در حمله بعد به کمک شیشه امتیاز می‌آورد. دانک بهشاد باعث می‌شود هنگام پور تایم اوت بعد را بگیرد. در بازگشت قاری‌نژاد امتیاز می‌آورد، ولی اکسون با دانک امیرحسین رضایی‌فر فاصله را حفظ می‌کند. اندوان جمشیدی ناکام می‌ماند. حمایت مرادخانی از رضایی‌فر سبد بعدی را دارد. بهشاد عرب‌زاده از پشت خط پرتاب آزاد اکسون را به ۴۰ می‌رساند. اکسون یک سبد دیگر می‌گیرد تا ۴۲ - ۳۲ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
مرادخانی سبد اول نیمه را گرفت و در ادامه ۳ هنری اختلاف را بیشتر کرد. اکسون با چند پرتاب آزاد اختلاف را بیشتر کرد، اما بندرعباس هم با دو پرتاب پیرامونی جمشیدی و برایانت و دو‌پرتاب آزاد موفق برایانت فاصله را کم کرد. اکسون بی‌درنگ با مرادخانی و ورکیچ به ۵۰ رسید و با سبد بعدی این تیم هنگام‌پور، وقت استراحت بعدی را می‌گیرد. در بازگشت اکسون چند امتیاز دیگه می‌گیرد و برایانت و بری هم فاصله را کمتر می‌کنند. دو امتیازی مرداخانی اکسون را به ۷۰ می‌رساند و بندری‌ها با جمشیدی امتیاز ۵۶ را می‌گیرند.

کوارتر چهارم
پرتاب ۳ عبدالصمد سرودی به سبد اکسون می‌رود و اندوان او اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. دانک رضایی‌فر و پرتاب موفق حاصل از فول گل او جواب این حمله است. ۳ امتیازی حاتمی‌فر را هم رضا مرادی با دانک جواب می‌دهد. حمله ۳ امتیازی عمر بری اختلاف را تک رقمی می‌کند، ولی هنری هم ۳ می‌زند. ۳ پرتاب آزاد موفق برایانت را هم حسین‌پور یکجا با پرتاب پیرامونی جواب می‌دهد. اکسون فاصله را بیشتر هم می‌کند. برایانت پس از پرتاب حاصل از تکنیکال اکسون، لی‌آپ می‌زند، اما بندری‌ها در حمله بعد توپ را مثل آب خوردن به هنری می‌دهند تا او اکسون را به ۹۰ برساند. هنگام‌پور وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت قاری‌نژاد بندرعباس را از پشت خط پرتاب آزاد به ۸۰ می‌رساند. پس از زمان استراحت اکسون برایانت ۳ می‌زند. بندرعباس به بازی برمی‌گردد، اما خطای غیر ورزشی که روی ورکیچ اعلام می‌شود تمام نقشه‌های این تیم را نقش برآب می‌کند هرچند قاری‌نژاد دو‌پرتاب موفق می‌زند، اما اکسون ۹۳ - ۸۹ در این دیدار به برتری رسید تا با پیروزی مجموع دو بر یک فاتح این سری از پلی‌آف شود.
با ۵ خطایی شدن مراد رضا مرادی، محسن مرادخانی، بهشاد عرب‌زاده و امیرحسین رضایی‌فر از اکسون و عمر بری و اسحاق حاتمی‌فر از شهرداری بندرعباس این بازی خشن‌ترین بازی سوپرلیگ شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
لطفا گزارش بازی سوم بسکتبال ذوب آهن و قزوین رو هم در سایت قرار بدید .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->