صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی علیپور وضعیت بغرنجی درتیم مارتیموی پرتغال دارد. او با وجود عبور از هفته ۲۴ لیگ پرتغال هیچ گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و احتمال دارد آخر فصل به لیگ ایران دیپورت شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، روز‌های تلخ علی علیپور در تیم ماریتموی پرتغال ادامه دارد و این بازیکن هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. ماریتیمو تیمی است که در قعر جدول لیگ پرتغال قرار دارد و به تازگی نیز مقابل تیم فامالیسائو با نتیجه ۴ برصفر شکست تلخی را تجربه کرد.

این تیم که امیرعابدزاده را هم به عنوان دروازه‌بان دراختیار دارد یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین تر است و اگر دربازی‌های آتی نتواند امتیازات مناسب را به چنگ آورد، سقوط خواهد کرد. این سقوط ممکن است با جدایی علی علیپور از ترکیب تیم پرتغالی همراه باشد چرا که مهاجم سابق سرخ‌ها وضعیت مناسبی دراین باشگاه ندارد و علاوه براینکه هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی درترکیب اصلی پیدا کند، بلکه هیچ گلی هم برای تیم جدیدش به ثمر نرسانده است.

این وضعیت احتمال بازگشت او به لیگ ایران و حضور دوباره درترکیب سرخ‌ها را به نقطه اوج رسانده است. علیپور که با آمار گل‌های قابل قبولی لیگ ایران را به مقصد لیگ پرتغال ترک کرد اکنون یکی از بی اثرترین مهاجمان این لیگ محسوب می‌شود و نتوانسته همچون مهدی طارمی شایستگی‌های خود را به اثبات برساند. درواقع علیپور درست در نقطه مقابل طارمی قرار دارد به گونه‌ای که هرلحظه احتمال دیپورتش به لیگ ایران می‌رود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.