حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شکایت یحیی گل‌محمدی از مدیرعامل سابق پرسپولیس

  • کد خبر: ۶۲۵۴۱
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
شکایت یحیی گل‌محمدی از مدیرعامل سابق پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نیست در برابر رسول پناه کوتاه بیاید و شنیده می شود شکایتش را علیه مدیرعامل سابق پرسپولیس به ثبت رسانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از آنکه یحیی گل محمدی به درخواست‌های مکرر مهدی رسول پناه برای برگزاری مناظره واکنشی نشان نداد، ظاهرا سرمربی پرسپولیس به تازگی سرپرست سابق این باشگاه شکایت کرده است.

یحیی گل محمدی با ارسال شکوائیه به دادسرا خواستار رسیدگی به اظهارات و اتهام‌هایی شده که رسول پناه در زمان مدیریت خود در این باشگاه نسبت به وی مطرح کرد و فایل صوتی آن هم بیرون آمد. البته رسول پناه پس از جدایی پرسپولیس هم در بیانیه‌هایی نسبت به سرمربی سرخ پوشان مطالب تندی مطرح کرد.

با توجه به این شکایت رسول پناه باید به زودی با حضور در دادگاه نسبت به این مسائل پاسخگو باشد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->