صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیرضا قربانی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افغانستان است، همان دروازه‌بانی که با واکنش‌های منحصر‌به‌فردش در تبریز و در چهارچوب بازی‌های آسیایی فوتسال تیم ملی افغانستان را تا نزدیک قهرمانی همراهی کرد.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ مهاجران افغانستانی در ایران علاوه بر اینکه در کارهای متفرقه به عنوان کارگر مشغول به کار هستند، در دانشگاه‌های ایران و در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند.

 

علاوه بر این پسران و دخترانی از مهاجران افغانستانی هستند که در سطح حرفه‌ای ورزش می‌کنند و با آنکه مهاجر هستند، اما در رقابت‌های مختلف بین‌المللی به نمایندگی از افغانستان شرکت کرده‌اند.

 

از روح الله نیکپا تنها مدال آور المپیکی افغانستان تا محسن رضایی و سمیه غلامی تا ده ها پسر و دختر ورزشکار دیگر که در میان شلوغی محلات مهاجرنشین ایران زندگی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مشکلات زندگی آنها را از رسیدن به اهدافشان باز دارد.

 

علیرضا قربانی سنگربان قدرتمند تیم ملی فوتسال افغانستان است که طرفداران فوتسال واکنش‌های او را در رقابت‌های بین‌المللی تبریز به خاطر دارند. او که در تهران به دنیا آمده حالا در پردیس گچ‌کاری می‌کند و به آرزوهای بزرگ زندگی‌اش فکر می‌کند.

 

گفت‌وگوی شبکه ورزش با علیرضا قربانی را اینجا ببینید

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسرو
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
در این ویدئو آقای فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون افغانستان شرایط بد اقتصادی را بهانه می‌کند.
بیشتر اعضای تیم ملی‌ فوتسال از قوم هَزاره و شیعه مذهب هستند که همیشه مورد تبعیض قرار گرفته ا‌ند و دارند. شرایط تیم ملی‌ فوتسال را با تیم ملی‌ کریکیت مقایسه کنید. برای تیم ملی‌ کریکیت میلیون‌ها دلار خرج میشود چون اعضای تیم کریکیت از قوم افغان(پشتون) یا به عبارتی اوغان هستند که سنی مذهب و پشتو زبان هستند.