صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جعفر محمدپور رئیس جدید هیات بسکتبال استان تهران می‌خواهد برای داوران بسکتبال تهران اسپانسر خصوصی بیاورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، جعفر محمدپور رئیس جدید هیئت بسکتبال استان تهران درباره برنامه هایش برای اداره بسکتبال تهران می‌گوید: در اولین گام برای حمایت از باشگاه‌ها «اتحادیه باشگاهها» را تشکیل می‌دهم و مسئولیت انجام این کار را به خود باشگاه‌ها واگذار می‌کنم. برای تمرکززدایی برگزاری مسابقات تهران فقط در سالن حیدرنیا، مسابقات تهران را در حوزه‌های تهران و توابع استان تهران برگزار خواهم کرد. سپس برترین تیم‌های حوزه‌های اداره ورزش و جوانان و توابع تهران، مسابقات جام قهرمانی تهران را برگزار خواهند کرد.
او در ادامه می‌گوید: تعداد مدارس بسکتبال در تهران کم است، اما کلوب‌های زیادی داریم که برای درآمدزایی فعالیت می‌کنند. مدارس بسکتبال را سطح‌بندی و به برترین‌ها امتیاز می‌دهیم. این سطج‌بندی با امکانات رفاهی و آموزشی که مدارس در اختیار خانواده‌ها می‌گذارند، تعریف شده است. جامعه آماری بسکتبال تهران باید گسترده‌تر شود.
محمدپور درباره جذب اسپانسر هم می‌گوید: هیئت بسکتبال تهران حامی مالی دارد. من نگفتم پول می‌آورم، اما توان جذب سرمایه را با پتانسیل خوب بسکتبال تهران دارم. هیئت را با بدهی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان تحویل گرفتم.۱۲۰ میلیون تومان به داوران بدهکاریم که مبنای محاسبات آن سال ۹۷ است و برای من قابل قبول نیست. این بدهی را باید با محاسبات به روز، پرداخت کنیم. برای داوران بسکتبال تهران اسپانسر اختصاصی دارم.
او در پایان می‌گوید: بیش از ۱۰ سال در سمت‌های اجرایی بسکتبال تهران مسئولیت داشتم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا به بسکتبال تهران جانی دوباره دهیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.