پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

فراموشی رئیس فدراسیون بسکتبال در عزل و نصب هایش!

  • کد خبر: ۶۶۶۲۷
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
فراموشی رئیس فدراسیون بسکتبال در عزل و نصب هایش!
رامین طباطبایی گویا داستان رفت و آمد در کمیته‌ها را فراموش کرده و شاید اگر فدراسیون بسکتبال مدیر روابط عمومی داشت قبل از انجام چنین صحبت‌هایی به او یادآور می‌شد که داستان جابه جایی در کمیته‌ها چه بوده است!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام داده استعفای شبنم کلاهی دبیر فدراسیون را تائید کرده و گفته است: «در مورد موافقت یا عدم موافقت استعفای دبیر هنوز هیچی تصمیمی نگرفته ایم. طی این هفته قطعا این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کنیم. در صورت موافقت با استعفای صورت گرفته هم جایگزین احتمالی را مشخص می‌کنیم.»
طباطبایی همچنین درباره بالا بودن آمار عزل و نصب‌های فدراسیون بسکتبال گفته است: «مسئولیت دپارتمان آموزش با خانم مظفر بود، اما وی به دلیل شرایط زندگی و سفر به خارج از کشور استعفا داد.»
رئیس فدراسیون در حالی دلیل استعفای نعیمه ظفر را مشکلات شخصی بیان می‌کند که ظفر در همان استعفانامه نوشته بود: «خواهشمند است به دلایلی مانند عدم شفافیت کار کمیته و دپارتمان، محدودیت فعالیت بخش مهم و موثر آموزش، دخالت سایر همکاران در تصمیمات حضرتعالی نسبت به فعالیت بخش آموزش و اعلام نظر نهایی مدیر فنی تیم‌های ملی، که قبلا در این سمت خدمت می‌کردند و عدم حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های بنده که با حکم شخص شما مدیریت این کمیته را در اختیار داشتم، با استعفای بنده موافقت فرمایید.»
در متن استعفای ظفر دلایلی همچون تحت تاثیر بودن رئیس فدراسیون از دیگران در تصمیم گیری و دخالت‌های مسعود قاسمی در امور به وضوح مشخص بود، اما حالا طباطبایی می‌گوید او به دلیل مشکلات شخصی استعفا داده است!
او در ادامه گفته است: «کمیته داوران با آقای آبکاریان بود که او هم به دلیل بازنشستگی باید کنار می‌رفت. بعد از آن مسئولیت را به آقای سیفی زاده سپردیم، اما خود من بنا به دلایلی تشخیص دادم که حضور آقای زحمت کش در این کمیته می‌تواند مثمرثمر‌تر باشد. تنها عزلی که من با تصمیم خود و بدون اجبار داشتم مربوط به آقای سیفی زاده بود.»
جالب است گویی رئیس فدراسیون دلیل آمد و رفت‌ها به فدراسیون را فراموش کرده است. او در حالی از عزل سیفی زاده می‌گوید که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۹ بر روی سایت فدراسیون خبری با این مضمون کار شده است: «پس از صدور حکم بازنشستگی پیام سیفی زاده سرپرست کمیته داوری فدراسیون بسکتبال، وی از فدراسیون بسکتبال جدا شد. در همین راستا فدراسیون تلاش خود را برای ادامه همکاری با آقای سیفی زاده به کار گرفت، اما به دلایل حقوقی این امر میسر نشد.»
نکته مهم، اما اینجاست که فرهاد زحمت کش هم بازنشسته است و مشخص نیست که چگونه همچنان در این پست باقی مانده است! احتمالا قانون برای برخی افراد فرق می‌کند یا اینکه رئیس نمی‌خواهد قانون را برای همه اجرایی کند.
طباطبایی درباره جابه جایی کمیته روابط عمومی هم گفته است: «در کمیته روابط عمومی هم مسئولیت با آقای دادمرزی بود، اما به خاطر محدودیت‌هایی که در صدا و سیما داشت استعفا داد. بعد از آن تصمیم بر این شد از آقای بیات برای این کمیته استفاده شود که به خاطر برخی مسائل امکان ادامه همکاری وجود نداشت به همین دلیل جابه جایی جدید در این بخش ایجاد شد.»
رئیس فدراسیون، اما به این شاره نکرده که در این مدت چند مشاور رسانه‌ای داشته است و چندین نفر به فدراسیون آمده و رفته اند! احمدرضا طاهری، عبدالرضا نباتچیان و حمید عباسی از جمله کسانی بودند که حکم مشاور رسانه‌ای گرفتند، کاری هم به این نداریم که هیچ کدام آن‌ها اطلاعی درباره بسکتبال نداشتند و از رشته‌هایی همچون فوتبال و وزنه برداری آمده بودند!‌
ای کاش از رئیس فدراسیون پرسیده می‌شد که در حال حاضر وضعیت کمیته روابط عمومی به چه صورت است؟ مدیر روابط عمومی فدراسیون چه کسی است؟ همین الان هم بسکتبال مدیر روابط عمومی ندارد و باز هم طباطبایی حکم مشاور رسانه‌ای به کسی داده که مدیر روابط عمومی فدراسیون تیراندازی است! احتمالا پیشوند “مشاور” در حکم او را هم برای این زده اند که مسئول جدید دو شغله محسوب نشود. به هر حال مشاور رسانه یا مدیر روابط عمومی فرق چندانی باهم نمی‌کنند و در مدت حضور طباطبایی بیش از ۶ نفر به این کمیته آمد و رفت داشته اند!
آقای طباطبایی اگر شما فراموش کرده اید ما هیچ کدام از عزل و نصب‌ها و دلایلش را از یاد نبرده ایم و حساب تک به تک آمد و رفت‌ها را داریم، شاید شما هم اگر مدیر روابط عمومی داشتید قبل از انجام چنین صحبت‌هایی به شما یادآور می‌شد که داستان جابه جایی در کمیته‌ها چه بوده است!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->