صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که کنفدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری مجتمع لیگ قهرمانان آسیا درمرحله یک هشتم نهایی است، اما باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار میزبانی از الهلال شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، نزدیک ترین خبرها به آنچه درآینده رقم خواهد خورد، برگزاری لیگ قهرمانان درمرحله یک هشتم نهایی به طور متمرکز درکشور ثالث خواهد بود. این خبر را نزدیکان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تایید کرده‌اند واز کشورهای قطر و امارات به عنوان گزینه‌های نهایی میزبانی از تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی نام برده می‌شود.

دلیل برگزاری مجتمع بازی‌ها رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا که بازی‌های گروه‌ها را میان چند کشور تقسیم کرد، درنظر دارد مرحله یک هشتم نهایی را هم دریک کشور برگزار کند تا ریسک کمتری را به واسطه شرایط کنونی جهان مرتکب شود.

با این حال باشگاه استقلال از زمانی که از لیگ قهرمانان آسیا فارغ شده، به دنبال اخذ میزبانی در مرحله یک هشتم نهایی است. به تازگی نیز نامه‌ای از سوی باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. استقلالی‌ها در نامه ارسالی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌اند که چون برخلاف سنوات سال‌های اخیر استقلال حاضر به حضور درکشور عربستان شده، در نتیجه ایران نیز باید از سعودی‌ها میزبانی کرده و چه بهتر که این کار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شود.

دلایلی که باشگاه استقلال مطرح کرده کاملا محکمه پسند است و در شرایط عادی باید سعودی‌ها نیز به ایران بیایند ومقابل نماینده‌های فوتبال ایران قرار بگیرند ونباید فضای فوتبال آسیا به سود یک کشور خاص  باشد. به همین دلیل استقلال محق است که درمرحله یک هشتم نهایی از حق میزبانی خود دفاع کند اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا به امروز هیچ برنامه‌ای دال بربرگزاری لیگ قهرمانان آسیا به طور تک بازی در کشور‌های میزبان ارائه نکرده و قصد دارد این بازی‌ها را به طور متمرکز در یک کشور ثالث برگزار کند.

با این حال استقلالی‌ها درتلاشند شاید رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برگردد و میزبانی به ایران برسد اما مشخص نیست که واکنش تیم‌های سعودی به این مساعی چیست و آن‌ها چه تدبیری می‌اندیشند وآیا حاضر می‌شوند در مرحله دشوار تریک هشتم نهایی در تهران رخ دررخ استقلال قرار بگیرند، یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.