استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست استقلال و النصر

  • کد خبر: ۶۷۰۸۲
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست استقلال و النصر
کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی به طور مجزا مخالف است و می‌خوهد بازی‌ها را به شکل مجتمع در یک کشور ثالث برگزار کند. از میان قطر و امارات درنهایت یک کشور میزبان مرحله بعد خواهد بود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بعد از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و خواستار میزبانی از الهلال عربستان در این مرحله شد.

استدلال سران باشگاه استقلال در ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا و درخواست میزبانی، حضور درعربستان و برگزاری بازی‌های مجتمع مرحله گروهی بود.

استقلالی‌ها براین باور بودند که، چون این باشگاه بعد از سال‌ها راهی عربستان شده، درنتیجه باشگاه‌های عربستانی نیز باید به ایران سفر کنند. استدلال غلطی هم نبود، اما از همان روز‌ها که باشگاه استقلال در این راستا اقدام کرد، مشخص بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی‌های مرحله گروهی به شکل مجتمع موافق است و اجازه نمی‌دهد باز‌ها به شکل مجزا ودر کشور‌های گوناگون برگزار شود.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به سایت کوره چنین گفت است: «گزینه بازی در زمین بی طرف امکان پذیر است. البته کمیته مربوطه بازی‌های کنفدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد. تقاضای شفاهی باشگاه النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی اکنون موجود است. البته کنفدراسیون با توجه به ادامه وضعیت سلامتی ناشی از شیوع کرونا، مسابقات نهایی به صورت متمرکز باشد.»

پیش از استقلال، باشگاه النصر عربستان نیز برای میزبانی از تراکتور نامه نگاری کرده بود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا عزمی برای برگزاری بازی‌های مجزا ندارد وبه جهت آنکه مساوات و عدالت میان تیم‌های حاضر دراین مرحله برقرار شود، به احتمال زیاد یکی از کشور‌های امارات یا قطر میزبانی مرحله یک هشتم نهایی را به عهده خواهد گرفت.

پیش‌تر نیز برخی رسانه‌های داخلی که نزدیک به باشگاه استقلال بودند، مدعی شدند که میزبانی مرحله یک هشتم نهایی به استقلال خواهد رسید والهلال به تهران خواهد آمد، اما اطلاع رسانی‌های اخیر صحه می‌گذارد برانجام بازی‌های متمرکز. حال باید دید درنهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درنهایت از میان قطر و امارات کدام کشور را میزبان مرحله یک هشتم انتخاب می‌کند؟

لازم به ذکر است که پیش‌تر شهرآرانیوز به برگزاری بازی‌ها به شکل مجتمع اشاره کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->