صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه؛ ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسیناسیون می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه؛ ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسیناسیون می‌شوند.

دکتر محمدجعفر صادقی، اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ آغاز شده است که در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در این رنج سنی جزو گروه هدف هستند، اما تزریق موارد جامانده از گروه‌های سنی ۷۵ تا ۸۰ سال به بالا همچنان انجام می‌شود و اینگونه نیست که دیگر شامل حال آنان نشود.

وی افزود: در ۲ مرحله قبل که واکسیناسیون گروه‌های سنی ۸۰ و ۷۵ سال به بالا انجام شد ۶۰ درصد گروه ۸۰ سال به بالا و ۵۰ درصد گروه ۷۵ سال به بالا واکسینه شدند و مابقی به علت عدم مراجعه خودشان بود و هرگاه که به پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند این واکسن به آنان تزریق می‌شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراحل بعدی تزریق واکسن کرونا ویژه گروه‌های سنی ۶۵ و ۶۰ سال به بالا است، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا برای سالمندان در ۵ مرحله انجام می‌شود که اکنون مرحله سوم آن آغاز شده و در آخرین مرحله تزریق گروه سنی ۶۰ سال به بالا را خواهیم داشت.

دکتر صادقی تأکید کرد: واکسن کرونا به تمامی افراد بالای ۱۸ سال واجد شرایط به‌صورت مرحله به مرحله تزریق می‌شود و نوبت تزریق هر گروه از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

منبع: وبدا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.