صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرا دیاباته با بلیت جمعه به ایران برنگشت؟

  • کد خبر: ۷۰۳۲۶
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
درحالی که هرویه میلیچ با بلیتی که باشگاه استقلال تهیه کرد به ایران بازگشت، اما شیخ دیاباته هنوز به ایران بازنگشته و یکی از غایبان تیمش محسوب می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مسئولان باشگاه استقلال جمعه‌ای که گذشت برای میلچ و دیاباته بلیت رزرو کرده بودند تا این دو بازیکن به ایران بازگردند. میلیچ طبق برنامه باشگاه به ایران بازگشت و امروز با مددی هم ملاقات داشت، اما ۴۸ ساعت بعد از مراجعه میلیچ به ایران هنوز خبری از شیخ دیاباته نیست و این بازیکن به ایران برنگشته است. دلیل غیبت دیاباته در تمرینات استقلال مشخص نیست، اما برخی گمان می‌کنند دیاباته هنوز بابت پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت است و به همین دلیل از بازگشت به موقع به تمرینات استقلال خودداری کرده است. استقلال ۳۱ خرداد ماه در تهران مقابل تیم شهرخودرو (پدیده) قرار می‌گیرد و زمانی در حدود یک هفته تا این بازی باقی مانده است. 

ناگفته نماند که دیاباته با ناراحتی ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد وچند روز قبل از تعطیلی لیگ از حضور در تمرینات تیمش خودداری کرده بود. باید دید مسئولان باشگاه استقلال آیا می‌توانند دیاباته را از طریق وکلیش برای بازگشت به موقع به ایران راضی کنند؟ استقلال زمان زیادی تا بازی با شهر خودرو ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.