حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دستیار ایتالیایی مجیدی با ویزای توریستی درایران؟

  • کد خبر: ۷۰۱۷۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
دستیار ایتالیایی مجیدی با ویزای توریستی درایران؟
باشگاه استقلال اعلام کرده از طریق وزارت ورزش نمی‌تواند برای دستیار مورد نظر فرهاد مجیدی ویزا بگیرد، اما این موضوع از طرق دیگر درحال پیگیری است تا احتمالا این مربی در ایران حاضر شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی اصرار بسیاری به همکاری با یک دستیار ایتالیایی دارد ودرهمین راستا چند روز قبل اعتراض‌هایی نسبت به فراهم نشدن مقدمات حضور فرد مورد نظرش در استقلال داشت و حتی سیاست گذاری‌ها در وزارت ورزش و جوانان را مورد انتقاد خود قرار داد.

بعد از انتقادهای مجیدی که منجر به اعتراض‌هایی از سوی هواداران نسبت به برخی سیاست‌ها شد، ظاهرا مقدمات حضور دستیار مورد نظر فرهاد مجیدی فراهم شده است.

در همین راستا باشگاه استقلال نیز بیانیه‌ای را صادر کرده است. باشگاه استقلال در بیانه خود نوشته: در خصوص ویزای گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی، با مساعدت مشاور محترم هیات مدیره، اقدامات لازم صورت گرفته و امور بین‌الملل باشگاه از طریق وزارت خارجه پیگیر مساله صدور ویزای ایشان است تا هرچه سریعتر به ایران بیاید. به دلیل ممنوعیت جذب مربی خارجی، اخذ ویزا از مسیر معمول فدراسیون و وزارت ورزش امکان پذیر نیست و به همین دلیل روند صدور ویزای ایشان کمی زمان بر شده است.

باشگاه استقلال با انتشار این بیانیه به نوعی قصد داشته درباره شرایط خاص اخذ ویزا برای این مربی ایتالیایی را برای هواداران شفاف کند تا مشخص شود که به دلیل شرایط خاصی که در فصل جاری پیش آمده، اخذ ویزا دیگر از طریق وزارت ورزش امکان پذیر نیست و از مجرای دیگری باید زمینه حضور مربی خارجی فراهم شود.

گفته می‌شود احتمال دارد ویزای مربی مورد نظر سرمربی استقلال به شکل ویزای توریستی صادر خواهد شد تا این مربی بتواند به ایران بیاید و فرهاد مجیدی را در تمرینات استقلال همراه کند.

البته سرمربی استقلال در این ایام به طور مجازی با گابریل پین درتماس بوده و مشاوره‌هایی از این مربی گرفته است اما بدون شک حضور فیزیکی این مربی می‌تواند کمک بیشتری به او در پیش بردن امور فنی استقلال داشته باشد.

با این وجود مشخص نیست که چه زمان پین به ایران خواهد آمد. اگر مسئولان به دنبال اخذ ویزای توریستی برای این مربی ایتالیایی باشند بدون شک باز هم زمان خواهد برد و احتمالا پین قبل از پایان تعطیلات و شروع دوباره بازی‌ها در تمرینات استقلال حاضر نخواهد شد و احتمالا این مربی بعد از شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر در استقلال حاضر خواهد بود.

مربی مورد نظر سرمربی استقلال عقبه قابل قبولی دارد و درتیم ملی ایتالیا هم فعالیت کرده است. خیلی‌ها بر این باورند تجربه پین می‌تواند فقدان یک دستیار مناسب روی نیمکت استقلال در کنار فرهاد مجیدی را تا حدی جبران کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->