صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احمد محبی: حدود ۱۰۰ دستگاه ون تاکسی برای سرویس دهی درون استانی به زائران امام رضا (ع) اختصاص داده شده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: این روز‌ها همه سازمان‌های مرتبط در حال آماده شدن برای میزبانی مناسب از زائران در دهه پایانی ماه صفر در مشهد هستند و پیش‏ بینی می ‏شود مشکلاتی برای خروج زائرین در شهر مشهد داشته باشیم. به همین خاطر موارد لازم توسط معاونت حمل و نقل و پلیس راهور در خصوص تعبیه ون تاکسی‌ها انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه از رانندگان ون تاکسی‌ها خواسته ایم برای خدمت رسانی به زائران اعلام آمادگی کنند، تصریح کرد: اگر در خصوص تامین اتوبوس دچار مشکل شدیم، از ون تاکسی‌ها برای سرویس دهی درون استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: هماهنگی‏‌های لازم با پلیس راه انجام شده است و مجوز‌های لازم هم برای رانندگان صادر خواهد شد که نقل و انتقال زائرین ومسافرین مشهد به شهر‌های استان را انجام دهند. ون تاکسی‌های تحت نظارت سازمان ما تنها می‎توانند در سطح استان تردد کنند.

محبی افزود: ضمنا کرایه ون تاکسی‎ها براساس تعرفه حمل و نقل جاده‌ای خواهد بود. اولویت با تاکسی‌رانانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.